AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Har noen erfaringer å dele med det å være frivillig via Rødekors? Leksehjelp f.eks? Blitt kjent med andre frivillige også? Anonymkode: ce97a...de1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Samboeren min var leksehjelp i åresvis. De tok som regel en pils etterpå om ikke hver uke, så minst en gang i mnd. Han sluttet da han ble "for gammel". Det var bare studenter som var leksehjelp, så de fleste var i begynnelsen av tyveårene, og party-faktoren ble litt for høy for ham etterhvert. Anonymkode: f9b04...82f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Det anbefales! Veldig hyggelig, givende og lærerikt. En fin måte å være sosial på. Jeg er ikke leksehjelp, men frivillig i annet Røde Kors-tilbud. Man blir lett kjent med andre, og avgjør selv hvor mye eller lite sosial man er utover frvillig-arbeidet. Anonymkode: 51165...9ad
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Jeg er frivillig i Røde Kors, men ikke for leksehjelpen. Anbefaler absolutt å prøve, det er veldig ålreit å kunne gjøre noe for andre Anonymkode: d7a53...e2a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 Hvorfor vil dere ikke si hva dere er frivillige innenfor da? 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er frivillig i Røde Kors, men ikke for leksehjelpen. Anbefaler absolutt å prøve, det er veldig ålreit å kunne gjøre noe for andre Anonymkode: d7a53...e2a 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det anbefales! Veldig hyggelig, givende og lærerikt. En fin måte å være sosial på. Jeg er ikke leksehjelp, men frivillig i annet Røde Kors-tilbud. Man blir lett kjent med andre, og avgjør selv hvor mye eller lite sosial man er utover frvillig-arbeidet. Anonymkode: 51165...9ad Anonymkode: ce97a...de1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå