Gjest Maritav Skrevet 21. juni 2017 #1 Del Skrevet 21. juni 2017 Som overskriften sier, er det noen som kan fortelle om det er noe særlig og hva man kan være med på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 30. juni 2017 #2 Del Skrevet 30. juni 2017 Lurer på det samme, har flere ganger tenkt på å melde meg inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. juni 2017 #3 Del Skrevet 30. juni 2017 Både min bror og min niese er medlemmer etter at min nevø valgte å avslutte livet. Jeg har ikke spurt direkte hva de gjør det etc. Men jeg vet at det å delta må turer, medlemsmøter etc var til stor hjelp for dem i starten. Og de har etterhvert påtatt seg verv i organisasjonen også. Dersom det er et lokallag i nærheten så ta kontakt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maritav Skrevet 30. juni 2017 #4 Del Skrevet 30. juni 2017 Jeg meldte meg inn etter jeg startet tråden, men har ikke hørt noe fra dem enda, er det meningen jeg skal ta kontakt først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #5 Del Skrevet 4. juli 2017 Du bør nok være litt oppsøkende Er medlem,faren min tok livet av seg Anonymkode: 52a44...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå