AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Hva syntes dere om kvinner som gjerne dropper bh i hverdagen ute blandet folk og går i gjennomsiktige eller trange kropper? Hvor nippelen syntes såvidt igjennom. Er det tennende eller skyver det deg unna? Anonymkode: 42ebc...118
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Nippelen? Er det smørenippel du mener? Anonymkode: a16a1...bd6 16
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Har sett altfor mange som rett å slett ikke er attraktive nok til å komme heldig ut av det med slik klesstil. For å være helt ærlig så er det kun ett fåtall kvinner som er veldreide nok til å at det bli sexy. Anonymkode: 2b630...5a6 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nippelen? Er det smørenippel du mener? Anonymkode: a16a1...bd6 Selvfølgelig må noen rette på. JA BRYSTVORTEN DA! ts. Anonymkode: 42ebc...118 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Aldri sett den kombinasjone. Har bare sett: 1. Kvinner som kler seg halvslutty med gjennomsiktige topper med bh under som presser brystene opp og frem. 2. Kvinner uten bh, godt tildekt, max med åpen rygg eller åpen side. Anonymkode: 4cb8e...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett altfor mange som rett å slett ikke er attraktive nok til å komme heldig ut av det med slik klesstil. For å være helt ærlig så er det kun ett fåtall kvinner som er veldreide nok til å at det bli sexy. Anonymkode: 2b630...5a6 Ok så nå skal utseende bestemme åssen man kan få kle seg behagelig også nå ja .. til info folk flest dropper bh fordi bh er ubehagelig å gå med ikke for å være sexy Anonymkode: c7b65...4bc 13
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok så nå skal utseende bestemme åssen man kan få kle seg behagelig også nå ja .. til info folk flest dropper bh fordi bh er ubehagelig å gå med ikke for å være sexy Anonymkode: c7b65...4bc Du bør lese TS post igjen. Komfort var ikke tema. Anonymkode: 2b630...5a6 1
Arabella Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett altfor mange som rett å slett ikke er attraktive nok til å komme heldig ut av det med slik klesstil. For å være helt ærlig så er det kun ett fåtall kvinner som er veldreide nok til å at det bli sexy. Anonymkode: 2b630...5a6 Der slapp katten ut av sekken. Poenget er å være sexy, ikke å kle seg komfortabelt. Når jeg er i butikken, tviler jeg sterkt på om noen tenker noe som helst om meg der jeg går uten bh. Jeg har uansett ikke utringning til navlen. 1
Arabella Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syntes dere om kvinner som gjerne dropper bh i hverdagen ute blandet folk og går i gjennomsiktige eller trange kropper? Hvor nippelen syntes såvidt igjennom. Er det tennende eller skyver det deg unna? Anonymkode: 42ebc...118 ? 2
Gjest Overrasket Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 Jeg synes det ser flott ut å kaste BH-en. Spesielt i USA er det blitt en stor trend, mye større enn i Europa, og jeg synes det i de fleste tilfeller ser fint ut.
Juniper Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 Jeg synes at kvinner som kler seg som du beskriver ikke er på langt nær så motbydelige og vemmelige å se på som en del halvfeite gubber med ølvom og store hårdotter under armene og andre steder, føflekker og gamle tattoveringer, som på død og liv skal gå med bar overkropp på offentlig sted på sommeren! For ikke å snakke om de nokså vanlige 4D-effektene, svettelukta! Grøss og gru! 10
stan Skrevet 21. juni 2017 #13 Skrevet 21. juni 2017 Klær skaper folk. Selvfølgelig kan man kle seg som man vil, men man må regne med at folk oppfatter deg på ulike måter avhengig av hvordan du kler deg. Kler du deg som en klovn, da tror folk at du er en klovn, selv om du ikke er det. Kler du deg som en hore, kan folk tro at du er det. Så lenge du er bevisst på hvordan du kler det og signalene det sender kan du kle dag akkurat som du vil. 5
SlemUlv Skrevet 21. juni 2017 #14 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok så nå skal utseende bestemme åssen man kan få kle seg behagelig også nå ja .. til info folk flest dropper bh fordi bh er ubehagelig å gå med ikke for å være sexy Anonymkode: c7b65...4bc om bh er SÅ ubehagelig å gå i, bruker man feil bh. til hi: jeg syns sånn er litt tacky.. men folk kler seg som de vil 6
Arabella Skrevet 21. juni 2017 #15 Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, stan skrev: Klær skaper folk. Selvfølgelig kan man kle seg som man vil, men man må regne med at folk oppfatter deg på ulike måter avhengig av hvordan du kler deg. Kler du deg som en klovn, da tror folk at du er en klovn, selv om du ikke er det. Kler du deg som en hore, kan folk tro at du er det. Så lenge du er bevisst på hvordan du kler det og signalene det sender kan du kle dag akkurat som du vil. Da mange før i tiden gikk i fillete klær, var det fordi de var fattige. I våre dager kalles det å følge moten. 1
Gjest Helicase Skrevet 21. juni 2017 #16 Skrevet 21. juni 2017 Jeg går i hva jeg vil, uavhengig av hva folk som deg synes
Gjest lipgloss Skrevet 21. juni 2017 #17 Skrevet 21. juni 2017 6 timer siden, Juniper skrev: Jeg synes at kvinner som kler seg som du beskriver ikke er på langt nær så motbydelige og vemmelige å se på som en del halvfeite gubber med ølvom og store hårdotter under armene og andre steder, føflekker og gamle tattoveringer, som på død og liv skal gå med bar overkropp på offentlig sted på sommeren! For ikke å snakke om de nokså vanlige 4D-effektene, svettelukta! Grøss og gru! helt enig
Gjest HarryDotter Skrevet 21. juni 2017 #18 Skrevet 21. juni 2017 Man sender ut signaler på måten man kler seg på. Gjelder selvsagt for både menn og kvinner. Helt klart. Å påstå at man kler seg slik for komforten skyld, med "utrigning til navlen" som Arabella så fint beskrev over her, ja da lyver man littegran Kvinner flest er veldig opptatt av og svært bevisste på hvordan de fremstår. De vet akkurat hva de gjør. Og jeg syntes det er en fin ting. Alle må få kle seg som de ønsker, men da bør de heller aldri klage når folk titter på dem. For folk vil se på deg dersom du kler deg gjennomsiktig eller med lite tøy på kroppen. Da ber man om oppmerksomhet. Det bør man som voksen være klar over. Nå slipper vi menn litt av problemstillingen fordi det nær sagt ikke finnes noe klesstil for oss som får damene til å se etter oss, men flere og flere menn blir bevisste på mote også.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #19 Skrevet 21. juni 2017 Hverken eller. Jeg regner med at denne kvinnen ikke kler seg for meg. Jeg vet mange menn er veldig opptatt av at kvinner gjør ditt og datt for oppmerksomhet fra de, uten å kunne tenke seg at kvinner noen ganger kler seg på visse måter fordi de selv synes det er pent og fordi de føler seg vel med å ha klær de synes er pene. Selv om klærne nødvendigvis ikke er behagelige i seg selv. Anonymkode: aa33b...532 1
Gjest supernova_87 Skrevet 21. juni 2017 #20 Skrevet 21. juni 2017 Jeg synes brystvorter burde av-seksualiseres. Ja, jeg reagerer når jeg ser en brystvorte (på en kvinne) gjennom tøyet, men jeg er såpass klar over at det er de internaliserte sosiale normene. Det er verken uanstendig eller vulgært i seg selv, det er det kun fordi samfunnet har fortalt meg hele livet at det er det. Når jenter ned i tre-årsalderen må gå med bikinitopp i svømmebassenget fordi deres brystvorter også er seksualiserte så er det noe galt med samfunnet. Jeg synes derfor det er bra at kvinner ikke lar seg kneble til å gå med BH selv når det ikke er praktisk eller behagelig bare fordi samfunnet dikterer at de skal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå