Gå til innhold

Hvor mye koster div. tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal etterhvert kjøpe meg underskjørt, tiara, lange hansker, slør og sko. Hva har dere gitt for de ulike tingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underskjørtet føler med når jeg leier kjolen, så det vet jeg ikke hva koster. Hansker skal jeg ikke ha.

Sløret betalte jeg 1900 kroner for, tiaraen 150 kroner (den laget jeg selv), smykket mitt 280 kroner, armbånd 49 kr og skoene 400 kroner.

For undertøyet betalte jeg 990 for torsolette, 250 for stringtruse og 250 for strømper (som er mye bedre enn de "billige" strømpene man kjøper i kjedebutikkene).

Strømpebåndet fikk jeg gratis i brudebutikken fordi jeg leier kjole der (flott gjort synes jeg).

Negler skal jeg også sette på og det betaler jeg 690 kr for. Men det blir garantert verdt det!

Skrevet

Skal ikke ha veske eller hansker. Smykker har jeg fra før. Men jeg betalte 1300 for slør (langt Mette Marit slør), 800 for skoene og 650 for tiaraen. Skoene er dyre, men ettersom de er i silke kan jeg farge dem senere så har jeg flotte selskaps sko i mange år fremover! :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg betalte 1400 for slør, ca 600 for undertøysett (BH + truse) og 1600 for sko :o Men jeg skal love at de skoene er leeekre...og kan brukes senere. Jeg ville faktisk ikke råde noen til å spare penger på sko, sånn som jeg ser flere har gjort ! Skoene synes mye - når man går, sitter og ikke minst danser. Og jeg er en av dem som synes sko betyr veldig mye for helheten av et antrekk. det er et kjempeviktig tilbehør ! (liten digresjon) :wink:

Skrevet

Jeg får med underskjørt når jeg leier kjolen.

Undertøy og torsoulet betalte jeg 1300,- for. Sko: 1100,-

Synes ikke det er SÅ ille... man skal jo bare gifte seg en gang :kgsmil:

Skrevet

Fire meter langt, tynt slør: 1400,-

Tiara: Utgangspris 850,- men fikk den for 300,- fordi den var knukket. Var mye finere nå:)

Sko: Knallfine sko for 650,-, måtte kjøpe på brudesalong, fant ikke små nok ellers.

Hadde ikke hansker eller smykker i det hele tatt.

Skrevet

sko: 750

tiara:390

slør:1600

undertøy:1500

ellers skal jeg låne veske, hansker skal jeg ikke ha.forresten oppdaget jeg i kveld at jeg har fått to forskjellige, men veldig like sko.....bor ikke der jeg kjøpte dem lenger og bryllupet er den 17. det får bare bli slik....

Skrevet

Jeg betalte 200 for skoene mine på konkurssalg og kjøpte chiffonsløret mitt brukt her på KG's marked for 500,-. Sløret var kjempefint!

Undertøy kjøpte jeg på salg til 500,- for alt (bh, truse og hofteholder), jeg skjønner ikke vitsen med å kjøpe kjempedyrt undertøy som man aldri får brukt. Jeg har brent meg på det før, fikk aldri brukt det siden det var så fint. Nå er det for lite og da får jeg i alle fall ikke brukt det! :o

Jeg er veldig fornøyd med at jeg har klart å spare en del på disse tingene, vi har jo ikke all verden med penger nå for tiden :wink:

CEL.

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg har vært så utrolig heldig å få arve mamma sitt slør som hun bar da hun giftet seg med pappa for nøyaktig 28 år siden denne helgen! (De er fremdeles gift)

Litt stolt da!

Når det gjelder tiara, fant svigermor en i en kjole butikk i Drammen (På Strømsøsiden, rett ved hotellet. Har ikke vært der selv, men hun fortalte at det var veldig mange fine og billige tiara/diadem der)Bare et tips til de som trenger det. Min kostet 495,- og var helt nydelig.

Sko fant jeg superbillig! Jeg prøvde et par (Må bare legge til at jeg har problemer med å finne sko som passer til foten min) og de satt som støpt.

....og prisen....50,- Det er nesten til å le av!!

Så nå har jeg veldig mye penger tilovers til undertøy og smykker.

Jeg henter kjolen min i morgen og er superspent!! Gleder meg!!!

Klem fra meg

Skrevet
Når det gjelder tiara, fant svigermor en i en kjole butikk i Drammen (På Strømsøsiden, rett ved hotellet. Har ikke vært der selv, men hun fortalte at det var veldig mange fine og billige tiara/diadem der)Bare et tips til de som trenger det.  Min kostet 495,- og var helt nydelig.

Tipper det er butikken som heter Tina R. som jeg har tipset om tidligere også. Den ligger inne på Byhaven og der har de masse forskjellige tiaraer billig. Men de har kun strass-tiaraer og ikke med perler, for de som lurer.

Et lite tips til tiara forresten: ikke kjøp de mest stive tiaraene man finner, de ødelegger faktisk frisyren. Frisren min var så glad da jeg kom med min (som jeg har laget selv), for den var bøyelig, og da ble ikke frisyren så hard som den ville blitt med en helt stiv tiara. Bare et lite tips å ta med seg. :D

Skrevet

Underskjørtet leide jeg og det kostet 200,-

Sløret : 2525,-

Torsolette: 950,-

Truse: 450,-

Sko: 920,-

Strømper,- 220,-

Strømpeband ca 100,-

Perler i håret: 140,-

Perlesmykke 480,-

Perleøredobber var en gave..

Ellers fikk jeg støpte negler som kostet 690,-

Litt dyrt kanskje, men det er jo en dag i livet man spanderer sånt på seg...

Skrevet

Jeg har nettopp vært så heldig å være på ferie i sverige i nesten 3 uker,der handlet jeg:

Slør: 600 svenske kroner..... altså ca 450 norske :sjarmor: Det er helt likt det jeg hadde tenkt å kjøpe på brudesalongen her i byn...der kostet det 2200kr!!!! :o

Tiara: 5oo svenske....

smykke og øredobber i ekte gull,med perler: 1100 svenske kr

Sko: 199 svenske kr!!! De var akkurat perfekte,veeeeldig høyhelte,da jeg er litt lav....brudekjolen ble helt perfekt med dem...

De hadde maaaange nyedelige brudekjoler der og,til rundt 3000-4000 svenske kr.... så jeg angrer litt på at jeg ikke handlet den der...men hadde allerede funnet brudekjolen jeg ville ha så...

Skrevet

Underskjørtet leide jeg der jeg kjøpte brudekjolen. Det kostet 250 kr. Å kjøpe underskjørt kostet 1400 kr der jeg kjøpte kjolen.

Tiara hadde jeg ikke. Men jeg hadde perler i håret. Søstra mi lagde det til meg og ga det til meg på "utdrikningslaget" :)

Hansker hadde jeg heller ikke

Sløret ga jeg bare 300 kr for på lilly i Danmark :)

Skoene ga jeg 400 kr for. Måtet for sikkerhets skyld kjøpe et par sko til siden jeg ble operert i foten noen få mndr før bryllupet og fremdeles var hoven. 400 kr for de skoene også. Og - syns egentlig det er tull å si at de billigere skoene ikke er fine nok, for de jeg kjøpte så nesten akkurat like ut som sko som man må betale 800 kr for.

Ellers hadde jeg svevesmykke med perler. det kostet 300 kr. Korsettet kostet 690. Undertøyet kostet rundt 500 :)

Skrevet

Jeg har ikke kommet så veldig langt ennå siden vi skal gifte oss i mai neste år.. Men jeg har kjøpt sko: 280 kr, spesialbestilt laaangt slør fra USA 1150 kr, tiara 295 kr. Kanskje litt merkelig rekkefølge på innkjøpene siden jeg ikke har kjolen ennå, men jeg falt totalt for sløret og måtte bare ha det :)

Skrevet

Sløret mitt kostet 250 kr, og var et chiffonslør 3,30 langt, men forloveren min sydde det til meg, og kjøpte bare stoffet.

Tiaraen kjøpe jeg i et parfymeri, og betalte 498( mener jeg å huske)

Hansker hadde jeg ikke.

Sko på skoringen til 298.

Smykker kjøpte jeg på lindex til 150 kr, for armbånd, kjede og øredobber.

Skrevet

Slør ca. 1200,-

Sko ca. 1200,-

Torsolet 800,-

Truse 200,-

Strømper ca 100,- (husker ikke helt)

Smykke og øredobber hadde jeg fra før.

Underskjørtet fulgte med kjolen.

Skrevet

Jeg har fått en nydelig tiara. Falt pladask for den når jeg prøvde brudekjole for første gang på onsdag. Men prisen gjorde at jeg holdt på å stupe: 2365 kr. Den burde jo minst være i ekte gull spør du meg. Men nydelig var den og gjett hvem som fikk den noen timer senere av en snill dame? Fikk kjempe dårlig samvittighet , for jeg visste jo hvor dyr den var. Og nå da jeg ser hva dere har betalt for diadem/ tiara, så synes jeg det er forferdelig at noe slikt kan koste sååååå mye. Men den skilte seg ut fra de andre som jeg så på, så den var nok av det beste slaget, men 2365 kr da!!!! :roll:

Skrevet

Det var da rett og lett en blodpris. Fytti grisen at det går an da gitt. Hvordan så den ut forresten, ble litt nysgjerrig jeg nå. Har nemlig sett noen skikkelig perle-tiaraer til over 1000 kroner. Det er helt vanvittig når man kan lage de akkurat like til halve prisen (og som atpå til frisørene liker bedre fordi de ikke ødelegger frisyren).

Skrevet

Jeg betalte:

Underskjørt 400

tiara (Fikk jeg gratis med når jeg kjøpte kjolen)

Hansker 370

Slør 400 (Kort)

Sko 150 (På økonomisko)

:kul: Ismen :kul:

Skrevet

Tiaran hadde masse perler,"diamanter", og blanke perler tett i tett. Så var den ca 3 cm høy på det høyeste. Den var absolutt den fineste jeg noen gang har sett, og den dyreste..... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...