eliassen Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Jeg vet at dette emnet har vært oppe før, men jeg fant det ikke igjen. Er det noen som har erfaring fra steder hvor du kan spraye deg brun? Hvor lenge før bryllupet må du gjøre det, smitter fargen av på kjolen?
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Nei, jeg vet ikke. Jeg kommer til å ta litt sol samt ligge i parken og slappe av (om jeg klarer) i juni. Synes ikke spray tan er så fint. Se på hun i Billmrk. Bryllup. Så jo møkkete og farlig ut! Er redd det vil smitte av på kjolen også...
lene24 Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 selv skal jeg gifte meg i august, så håper å få litt brun farge innen den tid - men hvist du skal spraye deg bør du gjøre dette en gang før bryllupet, 2 uker ca, for å se hvordan du blir med brunfargen. Hvist du er fornøyd, skal du spraye deg noen dager før bryllupet :-)
Martha Stewart Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 Nei' date=' jeg vet ikke. Jeg kommer til å ta litt sol samt ligge i parken og slappe av (om jeg klarer) i juni. Synes ikke spray tan er så fint. Se på hun i Billmrk. Bryllup. Så jo møkkete og farlig ut! Er redd det vil smitte av på kjolen også...[/quote'] Jeg tar heller ikke sjansen på spray tan... Er så lys i huden i utgangspunktet og da er det ekstra stor fare for at det ser møkkete ut... En frisk farge er jo flott, men vil heller være for blek enn for unaturlig brun. Og for guds skyld - dere som evt "bruner" dere: Mannen bør ikke være for blek i forhold, det ser veldig snålt ut på bilder!! (Har sett mange brudebilder av knallbrune bruder med en blek brudgom ved siden av. Ser bare kitschy ut...)
søndagsengel? Skrevet 6. januar 2005 #5 Skrevet 6. januar 2005 Nei' date=' jeg vet ikke. Jeg kommer til å ta litt sol samt ligge i parken og slappe av (om jeg klarer) i juni. Synes ikke spray tan er så fint. Se på hun i Billmrk. Bryllup. Så jo møkkete og farlig ut! Er redd det vil smitte av på kjolen også...[/quote'] Jeg vil helst ikke ta spray tan jeg heller, gifter meg tross alt i slutten av juli og bør ha klart å få litt naturlig farge til det. Men har tenkt litt på dette med skille. Kjolen min har tynne stropper, og evt. bikiniskille vil bli tydelig. Kan jo kanskje sole meg i en stroppeløs, da. Men har lett for å få t-skjorteskille også - det vil jeg i hvertfall ikke ha!!
lene Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Du viul se brunere of friskere ut dersom du ikke har rekt å bli brun til bryllupet. Har ei venninne som gjorde det i forbindelse med nyttår - ble en himla forskjell! Hun fikk beskjed om å ta det senest dagen får - også varer det vel i ei snau uke. Men prøv en stund før bryllupet!!! De glemte nemlig å spraye fingrene hennes - ikke pent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå