Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har begynt å trene ca 4 dager i uka nå. Har holdt på i nesten 1 1/2 mnd. Jeg har relativt lav forbrenning, men i de to siste ukene så er forbrenningen min på høygir :o jeg går på do hver dag...og det er mye i forhold til før, hvor jeg da gikk på do en gang i uken. Er dette normalt? Altså, det er bra at forbrenningen rykker opp, men allikevel...er ikke vandt med så mye do-gåing jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 Selvfølgelig er det bra når forbrenningen øker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Selvfølgelig er det bra når forbrenningen øker! Jaa Men jeg syns det er litt plagsomt. Vil jo ned i vekt, men etter det å sitte på do nå i en halvtime så blir jeg litt sliten Greit at man skal få forbrenning, men den trenger vel ikke å utvanne meg helt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 Trener du veldig mye eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 At du løper mye på do er bare fint det - det betyr jo at maten "løper" gjennom kroppen Det er en naturlig bivirkning av treninga at du svetter mer, går mer på do og generelt får et raskere omløp i kroppen. Jeg vil tro at det vil stabilisere seg etter en tid og at det er veldig mye nå er en overgang. Spis mye fiberrik mat så kroppen har noe å jobbe med og drikk mye vann så skyller du ut avfallstoffene i kroppen og stabiliserer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Har aldri hørt om noen som sitter så ofte og lenge på toalettet fordi de trener :o . Hva med å drikke mye samt spise mat som binder næringen? Da blir kanskje do-besøkene kortere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå