Gå til innhold

Trening/forbrenning?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har begynt å trene ca 4 dager i uka nå.

Har holdt på i nesten 1 1/2 mnd.

Jeg har relativt lav forbrenning, men i de to siste ukene så er forbrenningen min på høygir :o

jeg går på do hver dag...og det er mye i forhold til før, hvor jeg da gikk på do en gang i uken.

Er dette normalt? Altså, det er bra at forbrenningen rykker opp, men allikevel...er ikke vandt med så mye do-gåing jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Selvfølgelig er det bra når forbrenningen øker! :roll::ler:

Jaa :ler:

Men jeg syns det er litt plagsomt. Vil jo ned i vekt, men etter det å sitte på do nå i en halvtime så blir jeg litt sliten :roll:

Greit at man skal få forbrenning, men den trenger vel ikke å utvanne meg helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du løper mye på do er bare fint det - det betyr jo at maten "løper" gjennom kroppen :ler:

Det er en naturlig bivirkning av treninga at du svetter mer, går mer på do og generelt får et raskere omløp i kroppen. Jeg vil tro at det vil stabilisere seg etter en tid og at det er veldig mye nå er en overgang.

Spis mye fiberrik mat så kroppen har noe å jobbe med og drikk mye vann så skyller du ut avfallstoffene i kroppen og stabiliserer den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har aldri hørt om noen som sitter så ofte og lenge på toalettet fordi de trener :o .

Hva med å drikke mye samt spise mat som binder næringen? Da blir kanskje do-besøkene kortere :wink: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...