AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Jeg har startet et mildt hjemmetreningsprogram bestående av 30 squats. Det er max jeg greier, da kommer jeg meg såvidt opp på de siste. Bruker håndvekter på 2 kg i hver hånd. Holdt på noen uker 3-5 ganger i uka men blir fremdeles kjempestøl i lår og legger. Hvor lang tid tar det før man slutter å bli støl? Trodde det bare var noe man ble i oppstarten? Erdet ikke sånn at man skal øke antall og vekt i takt med økt toleranse nivå og at stølheten sier noe om at toleransenivået er nok? Anonymkode: a91a4...82f
drue Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 (endret) Jeg slutta å bli støl av styrketrening etter cirka 3-4 uker med regelmessig trening. Det skal ikke gå mange dagene uten trening (en uke, maks to kanskje) før jeg er tilbake til square one og blir dritstøl igjen. Man trenger ikke å vente til man ikke er støl lenger før man legger på vekt. I begynnelsen kan du øke i vekt ganske fort, du må tørre å utfordre deg selv. Det er ikke farlig å trene når man er støl, det er bare litt kjipt. Du bør forøvrig sørge for hviledager. Problemet er at man i begynnelsen ofte er mer støl på dag 2 etter trening enn dag 1 Endret 21. juni 2017 av drue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå