AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Hva er tidenes verste band/artister i dine øyne? Selv synes jeg U2, REM, RHCP, Big Bang, Coldplay osv er sinnsykt kjip musikk, og jeg foretrekker rock. Anonymkode: b30ae...2ab
Gjest Kim Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Tidenes kjipeste, vanskelig å svare på, da smak er subjektivt. Men artister som egentlig ikke har talent, men bare et presentabelt tryne har jeg veldig problemer med. Utover det, så synes jeg f.eks danseband er uforståelig, jeg klarer ikke å forstå apellen. I youtube feeden min, så dukker det fra tid til annen opp forslag om The sound of silence, fra et band som heter disturbed. Jeg har hørt sangen en gang, snakk om å radbrekke en klassiker. Jeg klarer ikke å fatte at noen synes den versjonen er noe annet en tragikomisk.
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 Alt av danseband, Freddy Kalas, Staysman , boyband osv, syns også Michael Jackson og U2 er elendig musikk.
neon_sun Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er tidenes verste band/artister i dine øyne? Selv synes jeg U2, REM, RHCP, Big Bang, Coldplay osv er sinnsykt kjip musikk, og jeg foretrekker rock. Anonymkode: b30ae...2ab Haha, måtte tenke meg om, trodde det var jeg som hadde skrevet dette her uten å huske det. Du ramser opp alle band jeg synes eg veldig overvurderte, men som ingen er enig med meg i.
Nappetass1 Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 Takler ikke rap - blir faktisk flau på artistenes vegne som er så "kule". Ellers liker jeg hverken danseband eller country. Trance og elektronika tiltaler meg heller ikke. Pop er stort sett også kjedelige greier! Av spesifikke aktuelle artister vil jeg nevne Katy Perry, Taylor Swift, Selena Gomez, Kygo, Matoma, One Direction, Markus og Martinus etc.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 Synes vel norsk "rap" er i en særklasse. Jeg hører tidvis på genren, da oftest Wu Tang, Gravediggaz etc. Har til gode å høre noe norsk som ikke er cringy. Synes også det meste av metal datert etter 1980 er oppskrytt, og foretrekker klassikerne. Anonymkode: 8ee05...844
Gjest ricecrispies Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er tidenes verste band/artister i dine øyne? Selv synes jeg U2, REM, RHCP, Big Bang, Coldplay osv er sinnsykt kjip musikk, og jeg foretrekker rock. Anonymkode: b30ae...2ab U2😤
Rosewood Skrevet 21. juni 2017 #13 Skrevet 21. juni 2017 (endret) Justin Bieber, Taylor Swift og Selena Gomez synes jeg lager skikkelig klein musikk. Spesielt Selena nå når hun skal være så "sexy" og voksen, uerh, får helt spader. E-type og cascada. Glad for at techno (trance? lite klok på de sjangerene) tiden fra 90- og 2000-tallet er over. Usj Kaizers!!! Fordrar ikke kaizers. Kjenner jeg blir skikkelig furtete når folk setter på kaizers på vors f.eks, spesielt med tanke på at alle kaizers-diggerne skal synge med for full hals. Vil dø Ellers er jeg veldig lite fan av norsk rap (karpe diem har faktisk mye bra da) og norsk festmusikk. "I dag er det lov å være hooooreeeeee-e-e-e" Endret 21. juni 2017 av Rosewood
Mr. Kilmister Skrevet 21. juni 2017 #14 Skrevet 21. juni 2017 OnklP, Justin, Marius og Tinitus, Scooter, Maria Mena, Sondre Lerke, Admiral P, og generelt all norsk hip-hop er noe dritt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #15 Skrevet 21. juni 2017 20 timer siden, Kim skrev: Tidenes kjipeste, vanskelig å svare på, da smak er subjektivt. Men artister som egentlig ikke har talent, men bare et presentabelt tryne har jeg veldig problemer med. Utover det, så synes jeg f.eks danseband er uforståelig, jeg klarer ikke å forstå apellen. I youtube feeden min, så dukker det fra tid til annen opp forslag om The sound of silence, fra et band som heter disturbed. Jeg har hørt sangen en gang, snakk om å radbrekke en klassiker. Jeg klarer ikke å fatte at noen synes den versjonen er noe annet en tragikomisk. Beklager, burde jeg lagt til "i dine øyne"? Det er da vel åpenbart at jeg spør om din subjektive mening da det ikke fins et objektivt svar på hva som er bra og dårlig. Anonymkode: b30ae...2ab
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #16 Skrevet 21. juni 2017 11 timer siden, neon_sun skrev: Haha, måtte tenke meg om, trodde det var jeg som hadde skrevet dette her uten å huske det. Du ramser opp alle band jeg synes eg veldig overvurderte, men som ingen er enig med meg i. Hahaha, vi burde bli venner Jeg foretrekker faktisk listepop over type U2 fordi det er så jævlig, mens enkelte popsanger kan til en viss grad være litt fengende (yep i just said that!). Men det er rock og punk jeg stort sett hører på. Anonymkode: b30ae...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå