Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde thigh gap frem til 7 mnd i svangerskapet. Nå er det snart fire mnd siden fødsel, og det har ikke kommet tilbake. Jeg ammer, så slanking er utelukket. Jeg spiser sunt og variert, men har en forkjærlighet for cola.

Hva slags trening gjør man for å få tilbake gapen? Er trilleturer og husarbeid med økt intensitet nok?Vil IKKE ha større muskler, bare få vekk geleen.. 

Vet at dette kanskje ikke er noe man burde bry seg om når man har fått barn, og for all del, der viktigste er at hun får det hun trenger av næring og mat, jeg bare lurer om det er mulig å få vekk gnissinga uten at det påvirker melken.. 

Anonymkode: c6794...80e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Quid Pro Quo skrev:

Du trenger ikke cola for ammingens skyld.

No shit. 

Skrevet

Jeg trodde thigh gap hadde med skjelettet å gjøre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg trodde thigh gap hadde med skjelettet å gjøre? 

Det har det. Noen vil ha thigh gap uansett hvor store lår de får, andre vil aldri få det om de så veier 25 kg. Også har du alle de midt imellom hvor de kanskje har det når de har litt chubby lår og ikke dersom de er svært slanke.

Når det er sagt ser jeg ikke helt hvorfor alle ønsker seg thigh gap. Personlig synes jeg det er totalt uinteressant hvorvidt en dame har thigh gap eller ikke.

Anonymkode: c400c...294

• Liker 3
Skrevet

Jeg visste ikke engang at thigh gap var en ting før jeg leste om det her på forumet for en god stund siden. Ikke legger jeg merke til om andre har det heller. Hvilke fordeler fører det med seg? Jeg har det selv, og det eneste positive er at jeg unngår gnagsår mellom lårene når jeg går i skjørt eller kjole, barbeint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste også om det første gangen her inne. Jeg har IKKE thigh gap, for å si det sånn. Jeg er så kalvbeint at jeg har problemer med å holde balansen og skulle gjerne hart litt bredere hoftefeste, men det er av rent medisinske grunner, ikke fordi jeg egentlig bryr meg. 

Anonymkode: c400c...294

AnonymBruker
Skrevet

Du blir som du var før graviditeten når du har kommet ned på samme vekt. Ikke noe mystisk i dette. Det er altså fett som gjør at du nå har større lår.

Anonymkode: 4edc7...175

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke punktslanke deg eller punkttrene vekk fett. Du veier bare mer enn du gjorde før og vil ikke få tilbake mellomrommet uten at du går ned i vekt. 

Anonymkode: 963ab...d4b

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde thigh gap da jeg var utrent. Sikkert null muskler mellom lårene. Da jeg begynte å trene, forsvant thigh gapen! "Hullrommene" ble fylt med muskler. Jeg gikk ikke opp i fettprosent, heller mindre. Så min teori er at det er utrente, tynnfeite jenter (som meg) som har thigh gaps. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke punktslanke. Det er ingen øvelser som vil gi deg thigh gap. 

Men hvorfor vil du absolutt ha det?

Jeg hadde thigh gap i åresvis, da jeg var tynnfeit. Etter mange år med tung styrketrening er thigh gap fylt igjen av sterke, fine muskler. Det ser langt bedre ut.

Anonymkode: 5183f...6dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor jeg vil ha tilbake låra mine slik de var, er min sak. Jeg driter i hva enkelte måtte mene om thigh gap. Låra mine gnisser, og det er uvant for meg. Jeg vet at ikke alle får thigh gap pga kroppsbygging og skjelett osv, men jeg får det. 

Men ingen har svart på spm hittil. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke punktslanke deg eller punkttrene vekk fett. Du veier bare mer enn du gjorde før og vil ikke få tilbake mellomrommet uten at du går ned i vekt. 

Anonymkode: 963ab...d4b

Du har det mest konstruktive svaret her. Takk! 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du blir som du var før graviditeten når du har kommet ned på samme vekt. Ikke noe mystisk i dette. Det er altså fett som gjør at du nå har større lår.

Her har du det riktige svaret på problemet ditt, TS. Skrevet 8 timer før det du siterer som "det mest konstruktive svaret", som sier det samme. Du må lese svarene du får, vet du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har du det riktige svaret på problemet ditt, TS. Skrevet 8 timer før det du siterer som "det mest konstruktive svaret", som sier det samme. Du må lese svarene du får, vet du.

Du må lese spm mitt vet du:) Jeg spør HVA jeg kan gjøre for å få vekk thigh gapen, ikke HVORFOR/HVA det kommer av at jeg har det. Jeg skjønner jo at det er fett?! 

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere hva? Jeg spør faktisk hva jeg kan gjøre. Dere som ikke klarer å ta dette seriøst, er sikkert misunnelige og har sikkert gnagsår mellom låra hele gjengen. 

Noen har klart å svare noenlunde, men jeg har fortsatt ikke fått noe svar. Det er selvsagt at det er fett, og at jeg må gå ned i vekt, men jeg vet ikke hva slags trening som hjelper for å se ut som jeg gjorde. 

Skrevet

Slutt å drikke cola.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, asterix skrev:

Slutt å drikke cola.

Det kan fungere. Begynner fra mandag hehe. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg visste ikke engang at thigh gap var en ting før jeg leste om det her på forumet for en god stund siden.

Samme her, har aldri hørt om det før. Jeg har det selv og har aldri likt det, synes ikke det er pent i det hele tatt. Ser jo nesten ut som man er hjulbent i låra, har alltid ønsket at lårene mine var mer "samlet" om man kan si det sånn.

Anonymkode: aba2f...f90

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må lese spm mitt vet du:) Jeg spør HVA jeg kan gjøre for å få vekk thigh gapen, ikke HVORFOR/HVA det kommer av at jeg har det. Jeg skjønner jo at det er fett?! 

Haha, nei, du spør hva du kan gjøre for å få tilbake gapen, ikke få den vekk. :) Og svaret har du fått: Gå ned i vekt. Du vet hva du veide før graviditeten, og du vet hva du veier nå. Forskjellen der er svaret både på problemet og på løsningen.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nei, du spør hva du kan gjøre for å få tilbake gapen, ikke få den vekk. :) Og svaret har du fått: Gå ned i vekt. Du vet hva du veide før graviditeten, og du vet hva du veier nå. Forskjellen der er svaret både på problemet og på løsningen.

Haha du har rett:) beklager! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...