AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Jeg sliter sånn med å finne et enkelt men greit treningsopplegg for meg selv. Ikke har jeg så mye peiling heller. Noen som kan anbefale noen øvelser for meg? Jeg vil gjerne trene spesielt armer, mage, rygg og lår. Anonymkode: 1b552...523
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Kjøp deg noen timer med PT. Anonymkode: 72d24...462
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Jeg anbefaler deg å teste ut Livegym.no Det koster kr 50,- pr mnd og tilbyr mange varierte treningstimer. Jeg har vært medlem ganske lenge nå, og benytter meg av en eller annen time nesten daglig. Du kan søke i arkivet, og trene hva du vil når du vil Ofte kjører jeg en miniøkt på 15 minutt, det er liksom fort gjort og noe jeg alltid kan få tid til. (det er så vidt jeg tør å skrive om det, i fare for at noen skal tro det er snikreklame... men jeg er faktisk sykt fornøyd med dette opplegget, og har økt aktivitetsnivået mitt betraktelig etter at jeg ble medlem). Anonymkode: 3fab6...bce 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler deg å teste ut Livegym.no Det koster kr 50,- pr mnd og tilbyr mange varierte treningstimer. Jeg har vært medlem ganske lenge nå, og benytter meg av en eller annen time nesten daglig. Du kan søke i arkivet, og trene hva du vil når du vil Ofte kjører jeg en miniøkt på 15 minutt, det er liksom fort gjort og noe jeg alltid kan få tid til. (det er så vidt jeg tør å skrive om det, i fare for at noen skal tro det er snikreklame... men jeg er faktisk sykt fornøyd med dette opplegget, og har økt aktivitetsnivået mitt betraktelig etter at jeg ble medlem). Anonymkode: 3fab6...bce Tusen takk for svar! Jeg har vurdert Livegym.no, og nå virker det som om jeg virkelig burde prøve det hvis du er såpass fornøyd! Ønsker mest av alt å øke aktivitetsnivået til å begynne med, så det kan være midt i blinken. -ts Anonymkode: 1b552...523 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Du må trene baseøvelser først og fremst. Så kan du i tillegg til disse ta f.eks nedtrekk, triceps pushdowns, biceps curl, pushups, dips, beinpress, leg curl, leg extentions, utfall, mageøvelse med medisinball der du tar den fra side til side (du finner det nok om du googler "medisinball side til side"), kjernemuskulaturøvelser med slynge og hip thrust. Siden du er nybegynner blir det mye å trene alt dette og jeg tror ikke du bør begynne med noe splitprogram, så kjør baseøvelser (spesielt knebøy, markløft, benkpress og roing i kabelmaskin) , slyngeøvelser, pushups, nedtrekk, utfall, dips og svinge fra side til side med medisinball og evt hip thrust så er du godt på vei. Anonymkode: fa312...971 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 På 21.6.2017 den 14.03, AnonymBruker skrev: Du må trene baseøvelser først og fremst. Så kan du i tillegg til disse ta f.eks nedtrekk, triceps pushdowns, biceps curl, pushups, dips, beinpress, leg curl, leg extentions, utfall, mageøvelse med medisinball der du tar den fra side til side (du finner det nok om du googler "medisinball side til side"), kjernemuskulaturøvelser med slynge og hip thrust. Siden du er nybegynner blir det mye å trene alt dette og jeg tror ikke du bør begynne med noe splitprogram, så kjør baseøvelser (spesielt knebøy, markløft, benkpress og roing i kabelmaskin) , slyngeøvelser, pushups, nedtrekk, utfall, dips og svinge fra side til side med medisinball og evt hip thrust så er du godt på vei. Anonymkode: fa312...971 Takk for svar! Anonymkode: 1b552...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå