AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 i enkelte lyssettinger ser jeg (mest på den ene siden av hodet) at ben stikker ut, sånn som du ser i pannen hans her eller her. kan ikke få gjort mye med det men jeg synes det ser litt skjemmende ut... men vet at mitt synspunkt ikke gjelder, så hva tenker dere? ingen er like så noen har det ikke synlig men ser det på menn helst. noen som vet hva det skyldes? jeg vet hvor teit det er å lage en tråd om dette men jeg fant ingenting på nettet og er nysgjerrig Anonymkode: cb9db...467
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Det er jo bare formen på skallen din der beinkanten er litt mer fremtredende hos dere som har dette enn hos andre. Jeg tror nok du bare har hengt deg opp i det og tenker for mye på det. Andre har nok ikke lagt merke til det engang. Jeg har ikke lagt merke til det på Leonardo DiCaprio, og etter å ha søkt på han ser man jo dette i hvert eneste bilde av han. Så jeg tror du kan slappe helt av. Anonymkode: 52b57...749 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare formen på skallen din der beinkanten er litt mer fremtredende hos dere som har dette enn hos andre. Jeg tror nok du bare har hengt deg opp i det og tenker for mye på det. Andre har nok ikke lagt merke til det engang. Jeg har ikke lagt merke til det på Leonardo DiCaprio, og etter å ha søkt på han ser man jo dette i hvert eneste bilde av han. Så jeg tror du kan slappe helt av. Anonymkode: 52b57...749 Enig har aldri sett det på dicaprio før du påpekte det her. Er nok bare noe du hsr hengt deg opp i selv. Anonymkode: 20549...857
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: men jeg fant ingenting på nettet og er nysgjerrig Anonymkode: cb9db...467 Sikkert fordi du ikke søker på engelsk. Det heter "temporal ridge". Forklart mer her: http://anatomyproartifex.blogspot.no/2012/09/the-temporal-line-kansas-city-isnt-in.html Jeg leste at hvis det plaget en nevneverdig, kunne en fylle det ut eller slipe det ned - via operasjon selvklart. Vet dog ikke om det gjøres i Norge. Anonymkode: 18ff5...610
Persephone Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Hvis det hjelper noe så syns jeg dette trekket er utrolig pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå