AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Del Skrevet 20. juni 2017 Jeg har det veldig vondt nå, min kjæreste har slått opp med meg og jeg føler meg veldig ensom og tom inni meg. Jeg er klar over at denne sorgen ikke kan sammenlignes med å miste et familiemedlem eller et barn, men den oppleves som grusom for meg. Og det at jeg ikke kan vise denne sorgen for noen gjør det enda verre. Lurer på om det finnes støttegrupper for sånne som meg? Har søkt litt på nettet, men finner ingenting. Anonymkode: 87988...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Del Skrevet 20. juni 2017 Tantra, Funker for meg.. Anonymkode: ee3fe...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SCW Skrevet 22. juni 2017 #3 Del Skrevet 22. juni 2017 Kirka har et fint tilbud rundt omkring som heter "Sorgen ingen sender blomster til". http://samlivsbrudd.org/ Ellers er det ofte samtalegrupper rundt en av forskjellig type som kanskje er vanskelig å finne hvis man ikke vet hva man skal lete etter. Sjekk kommunens hjemmesider eller snakk med fastlegen din. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå