Gå til innhold

dårlige tamponger!

Maya22

Anbefalte innlegg

Her for en tid tilbake når jeg hadde mensen, opplevde jeg nemlig at tampongen hadde gått i oppløsning der inne! :hakeslepp: det var ikke noe koselig...hadde bare hatt den inne i ca.halvannen time. Da jeg skulle dra den ut,var det bare hyssingen som kom! var et sant sodoma å få ut det reserende. Nå tør jeg nesten ikke bruke tamponger lenger...noen av dere opplevd dette? det var o.b. jeg brukte. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Å fy f...

Har ikke opplevd dette!

Men jeg må si at de "nye" ob'ene er forferdelig loete og jævlige å bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Jepp. Men den er ikke sååå ille lengre da. Før var det bare en eneste stor lodott, nå loer den bare litt.

Men jeg har ellers bare positive erfaringer med o.b. Det der hørtes ekkelt ut. Men du at hele tampongen var oppløst i biter? Som om du hadde stappa inn bomull? Ekkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff! Det hørtes overhodet ikke noe koselig ut! Hater O.B jeg. Men det verste er Tampax, DET er dårlige greier. Takke meg til Allways!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye OB'ene er noe herk ja. Men jeg savner ikke de gamle heller, for jeg synes Always sine er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei huff! Det hørtes overhodet ikke noe koselig ut! Hater O.B jeg. Men det verste er Tampax' date=' DET er dårlige greier. Takke meg til Allways![/quote']

Bare av ren nyskjerrighet. Jeg har aldri brukt noe annet enn Tampax, så hva er det du synes er så dårlig med dem? Hvordan er Always bedre?

Tror jeg hadde blitt rimelig skeptisk til videre tampongbruk hvis den mer eller mindre hadde gått i oppløsning inne i meg. Må ha vært en særdeles ubehagelig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg tror det må være en feilproduksjon.

Jeg har brukt tamponger i over tjue år og har aldri opplevd noe i nærheten engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke jeg som skrev at Tampax var verst, men jeg er enig i det. Grunnen er at Tampax utvider seg i lengden og ikke i bredden slik de andre tampongene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Dere bør prøve de lofrie tampongene fra kvinnekompaniet, kjøpes på nett. Disse er lofrie og helt geniale! Jeg har vært så irritert etter at ob-tampongene ble så mongo :evil: , men nå er jeg glad igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men den er ikke sååå ille lengre da. Før var det bare en eneste stor lodott, nå loer den bare litt.

Men jeg har ellers bare positive erfaringer med o.b. Det der hørtes ekkelt ut. Men du at hele tampongen var oppløst i biter? Som om du hadde stappa inn bomull? Ekkelt..

ja hele tampongen gikk i oppløsning!! jeg måtte plukke den ut i biter..akkurat som bomull... gikk til legen for sikkerhetsskyld,og han fikk tatt ut resten...SVÆRT ubehagelig....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Tampax-tampongene er altfor lange. De virker også så "hjemmelagd" Klarer ikke forklare helt, men føler at jeg overhodet ikke kan stole på dem. Allways-tampongen er liten, kort og lekker ikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bruk tamponger i en "menneskealder" .. og har heldigvis aldri hatt problem med at de "løser" seg opp.

Foretrekker Tampax jeg - synes de er utrolig mye bedre enn alle andre - ikke minst pga innføringshylsen - som gjør det mye lettere å få den skikkelig på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...