Gå til innhold

Hvilke aldersgrenser når man er 45 selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke aldersgrenser setter dere som er rundt 45 på f.eks Tinder eller andre nettsteder? Selv er jeg kvinne på 45 og ser at menn på 50+ ikke tiltrekker meg. De har ofte skjegg og stor mage, mens jeg selv er slank, veltrent og ser ganske fresh ut. Noen menn på 50+ er lekre altså, men hva er nedre grense? Ja, jeg vet at alder ikke nødvendigvis trenger å bety så mye, men hva setter dere som nedre og øvre grense?

Anonymkode: ef48a...800

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk så mye på alderen, det finnes ingen nedre grense eller øvre, heller personlighet som passer deg. Hvis du ikke visste hans alder og du likte han, men fikk vite alder så slutter du vel ikke å like noen?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ardenus skrev:

Ikke tenk så mye på alderen, det finnes ingen nedre grense eller øvre, heller personlighet som passer deg. Hvis du ikke visste hans alder og du likte han, men fikk vite alder så slutter du vel ikke å like noen?

Enig.

Selv er jeg mann på 40 som går konsekvent etter 16-17 åringer :)

Anonymkode: 70e8f...0eb

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Selvsagt innen rimelighetens grenser ;)

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg vært 45 år og singel hadde jeg satt opp 40 som grense og 55 som øvre grense. Det er den grensa jeg hadde brukt også nå. 28 år til 43 år når jeg selv er 33 for øyeblikket. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Ardenus skrev:

Nå spurte jeg vel om nettdating, gjorde jeg ikke? Hvilke aldersgrenser man setter? Man setter ikke fra 18-90 liksom....

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå spurte jeg vel om nettdating, gjorde jeg ikke? Hvilke aldersgrenser man setter? Man setter ikke fra 18-90 liksom....

Jeg må ha blingsa og oversett tinder delen. Som personen over skrev 40- 55?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, tussi84 skrev:

Hadde jeg vært 45 år og singel hadde jeg satt opp 40 som grense og 55 som øvre grense. Det er den grensa jeg hadde brukt også nå. 28 år til 43 år når jeg selv er 33 for øyeblikket. 

Det blir annerledes når msn blir eldre. Menn på 55 er blitt gamle, noe helt annet enn 45 når man selv er 35. 

Anonymkode: 099c3...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, tussi84 skrev:

Takk for svaret ditt. Samsvarer med hva jeg selv tenker er ok, men syns kanskje 55 er litt for høyt ut fra hva jeg ser av bilder. Det må jo være kjemi og fysisk tiltrekning også. Fint å se hva andre velger.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir annerledes når msn blir eldre. Menn på 55 er blitt gamle, noe helt annet enn 45 når man selv er 35. 

Anonymkode: 099c3...763

Hm, ja ser den. Syns selv at menn over 50 ser gamle ut, men har speil og ser at jeg ikke ser ut som 30 altså... Interessant å høre folks erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satt fra 30 til 45.

Anonymkode: bc1be...f36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke aldersgrenser setter dere som er rundt 45 på f.eks Tinder eller andre nettsteder? Selv er jeg kvinne på 45 og ser at menn på 50+ ikke tiltrekker meg. De har ofte skjegg og stor mage, mens jeg selv er slank, veltrent og ser ganske fresh ut. Noen menn på 50+ er lekre altså, men hva er nedre grense? Ja, jeg vet at alder ikke nødvendigvis trenger å bety så mye, men hva setter dere som nedre og øvre grense?

Utifra det du skriver så hadde jeg satt en grense på 38 til 50.

Anonymkode: 66285...100

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme alder som deg. Jeg har satt alder på 35-48. Det er ingen ting over 43 som frister. Ikke mye i hvert fall, selv om jeg prøver å se det fine i voksne menn. Men dåsa tørker helt inn av noen av bildene på Tinder :Gjesp:

Anonymkode: d7a1f...0b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig.

Ingen ordentlig mann går for barn, med mindre de er småpedofile. 

Jeg er 42. Hadde preferanser 5 år opp, 5 år ned. Havnet opp med en ned. :) Sjefen min er 52 og sammen med en mann på 34. Synes alder delt på 2 pluss 7 er en grei regel for maks alder ned. Slik at mann på 40 maks kan gå ned til 27. ;) 

Anonymkode: eba86...087

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 40, og har satt alder 37-46. Som deg så finner jeg sjeldent menn rundt 50 tiltrekkende, de blir for gamle. Eller over 45 kan man kanskje si, med noen veldig få unntak. Samtidig vil jeg ikke gå for langt ned fordi jeg ønsker en mann som er helt ferdig med å få barn. (og litt med tanke på fremtida, selv om jeg i dag er sprek for alderen og blir tatt for å være yngre enn jeg er, så vil nok alderen innhente meg også i løpet av 40-åra. Det skjer MYE fysisk i løpet av 40-åra for begge kjønn. Greit at mannen er litt på samme sted.) Og det er sjeldent jeg finner veldig unge menn tiltrekkende også forresten.

Jeg skulle bare ønske alle menn kunne lære seg å respektere den alderspreferansen som er satt. Er møkk lei av å bli kontaktet av menn som både er langt over og langt under alderen jeg har satt. Har til og med skrevet i profilen at jeg ikke gidder å svare de som er utenfor alderspreferansen. Likevel blir flere i tillegg sure når de ikke får svar.:kjefte: Viser vel at veldig mange sender melding basert på bilder, uten å se på det som er skrevet profilen i det hele tatt. Sånn sett er Tinder greit, der kun de du har godkjent kan ta kontakt.

Anonymkode: 3d3eb...929

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...