Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg ei på tv`n en dag som hadde tatt så hårforlengelse...kjempefint jo:)...å nå har jeg bare fått såååå lyst på jeg også siden jeg ikke har den lengden jeg vil ha. Kunne tenkt meg å satt på 10/20cm. Noen som vet hva dette koster?gjør de dette på vanlige frisører i byene?. Bor på en kjempeliten plass, frisørene her vet vell ikke hva det er en gang :ler:

Om du har hatt slik selv så hadde det vert fint og høre litt om erfaringer:)

Skrevet

sett på mess? Line victoria har satt på en del hår. Vet ikke hvor mye det koster, men vet at det er veldig dyrt, og at det sliter på håret..

Skrevet
sett på mess? Line victoria har satt på en del hår. Vet ikke hvor mye det koster, men vet at det er veldig dyrt, og at det sliter på håret..

nei sover som regle når det er på:)..

Gjest Gjesta
Skrevet

Du må nok regne med kanskje 5-6000kroner. Jeg har hatt extensions i flere omganger, men det begynner å bli en stund siden sist (det irriterte vettet av meg); siste gangen jeg satte på, brukte de litt over en time, og jeg betalte vel kanskje 3000. Jeg hadde extensions av den typen som blir flettet OG limt fast med et lim som de smelter (kunsthår). Tror merket var Dome.

Skrevet

Jeg har hair extensions, men har ikke gjort det i norge så jeg vet dessverre ikke hva det koster.

Og det lene24 sier om at det sliter på håret er bare en myte.

Hvorfor skulle det slite på håret? Eneste som sikkert ikke er så veldig bra for håret er limet noen bruker for å feste. Jeg har sydd, men tror egenltig limt ser bedre ut.

Det som er litt dumt hos meg er at mitt kortere hår vises så godt og det synes jeg ser litt rart ut, alle sa at det kom til å blende naturlig inn, men jeg synes ikke det.

Vet ikke hva jeg kan gjøre fir å unngå dette egentlig.

Men ellers er det veldig artig å oppleve å ha langt hår, så det er verdt det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...