Gå til innhold

Noen som er gode på facebook/messenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurte på noe. Fordi jeg har sett på facebook at det dukker opp folk under people you may know, som mest sannsynlig er folk som har søkt meg opp. Han ene er en raring jeg var på date med, jeg har aldri lagt han til som venn på face. Likevel dukker han opp i min messenger som aktiv nå. Hvordan kan dette ha seg? Han har jo ikke sendt meg melding eller noe på messenger.. Skal jo bare være folk man faktisk er venner med som dukker opp der eller? 

Anonymkode: 1c8cb...fc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke folk som har søkt deg opp. Det kan være at dere har felles venner, interesser, steder dere har vært på osv. har ingenting med søkefunksjonen å gjøre.

Anonymkode: 84a8b...33b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke folk som har søkt deg opp. Det kan være at dere har felles venner, interesser, steder dere har vært på osv. har ingenting med søkefunksjonen å gjøre.

Anonymkode: 84a8b...33b

Jeg og han fyren har ingen felles venner. Men hvorfor kommer han opp som aktiv på messengern min da? Jeg har jo ikke lagt han til som venn?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og han fyren har ingen felles venner. Men hvorfor kommer han opp som aktiv på messengern min da? Jeg har jo ikke lagt han til som venn?

facebook eier og samarbeider med så og si alle. Har det noe felles på insta, twitter, google, datingtjenester, noen shoppingsider o.l kan dere komme opp på sånt, ikke noe spesielt med om man har søkt på hverandre. Det kommer også opp dersom dere har deltatt på arrangement i nærheten av hverandre, er i samme by o.l  (stedfinnere på tlf registrerer hvor du er og kobler deg ,ed folk i nærheten)

Anonymkode: ff1d8...3e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan dukke opp hvis du har telefonnummeret hans på mobilen din, eller har ringt/sendt meldinger på mobilen. 

Anonymkode: 701c7...8e2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...