Gå til innhold

Blir du lei deg om en date sletter deg fra face/snap osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ut at en Tinder-date har sletta meg. Greit nok at vi fadet ut hverandre, og jeg var jo ikke så interessert heller. Møtte en annen for noen mnd siden som jeg nå dater som jeg liker bedre. Likevel føler jeg meg så stygg og jævlig siden han sletta meg :( Så ekkel er jeg liksom..

Vanlig å reagere sånn?

Anonymkode: d82e1...3ac

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Det er umulig å slette meg fra sosiale medier, men på generelt grunnlag kan jeg nok gi deg et råd sånn fra mann til AB-bruker. Ikke ta en avvisning fra én person som personlig kritikk. Dere passet ikke sammen, det gjør ikke deg noe mindre verdt. 

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Det kan sikkert være litt sårt på et vis, men det er jo strengt talt ikke vits å ha en man sannsynligvis aldri møter igjen, og heller ikke vil vite noe om livet til, på facebook eller snap osv. Jeg har sletta tidligere dates jeg aldri møter igjen uansett, og tar runden og sletter bekjente med jevne mellomrom også , ut fra hvor interessante ting de poster og hvor sannsynlig eller lite sannsynlig det er at vi møtes eller skal ha noe vennskap i fremtiden.

Anonymkode: 27c0d...2eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er umulig å slette meg fra sosiale medier, men på generelt grunnlag kan jeg nok gi deg et råd sån fra mann til AB-bruker. Ikke ta en avvisning fra én person som personlig kritikk. Dere passet ikke sammen, det gjør ikke deg noe mindre verdt. 

Nei jeg vet men jeg føler meg så avvist. Selv om vi fadet ut hverandre. Han har jo sletta meg fordi han syns jeg er schtøgg og jævlig og syns jeg er grusom :( er bare den følelsen som er vond nå. 

Gjest Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet men jeg føler meg så avvist. Selv om vi fadet ut hverandre. Han har jo sletta meg fordi han syns jeg er schtøgg og jævlig og syns jeg er grusom :( er bare den følelsen som er vond nå. 

Jeg vet hva du mener. Men det er da jeg prøver å si at du må venne deg til å ta personlig avstand fra avvisning. Jeg forstår at du lett tar nettopp personlig kritikk fra en avvisning, men DU er fortsatt en flott person. Det bare fungerete ikke med en av de du treffer. Personen mente ikke å kommunisere at du ikke er attraktiv. Budskapet var kun helt nøytralt om at dere ikke er rett for hverandre. Sånn er det. Det ligger ikke noe kritikk bak det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å si ifra før jeg sletter jeg :P men det er fordi jeg setter pris på å få en varsel om slikt selv. Da blir det ikke så sårt. 

Anonymkode: 92bf7...83c

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har pleid å si ifra før jeg sletter jeg :P men det er fordi jeg setter pris på å få en varsel om slikt selv. Da blir det ikke så sårt. 

Hva sier du da? Problemet med han jeg datet var at han var så ufattelig tafatt.. og på slutten der så latet han som han ikke hadde fått snappene mine osv. Feige folk er så turn off. Hadde han faktisk tatt kontakt og sagt vet du hva, jeg føler ikke at det er riktig kjemi mellom oss, lykke til videre så hadde jeg takla det helt greit. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut at en Tinder-date har sletta meg. Greit nok at vi fadet ut hverandre, og jeg var jo ikke så interessert heller. Møtte en annen for noen mnd siden som jeg nå dater som jeg liker bedre. Likevel føler jeg meg så stygg og jævlig siden han sletta meg :( Så ekkel er jeg liksom..

Vanlig å reagere sånn?

Ser bare ikke poenget å ha en tidligere Tinderdate der når du allikevel dater en ny? Hvorfor slettet ikke du han gamle hvis det er snakk om at du møtte en ny for noen mnd siden da? 

Anonymkode: bbfce...2f1

AnonymBruker
Skrevet

Opplever ikke det sånn. Synes det er en ganske ærlig sak... ;) 

Anonymkode: 94c52...f41

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier du da? Problemet med han jeg datet var at han var så ufattelig tafatt.. og på slutten der så latet han som han ikke hadde fått snappene mine osv. Feige folk er så turn off. Hadde han faktisk tatt kontakt og sagt vet du hva, jeg føler ikke at det er riktig kjemi mellom oss, lykke til videre så hadde jeg takla det helt greit. 

Din høres jo som det var godt å bli kvitt. 

Jeg har fått varsel fra menn om at de føler dette ikke vil gå noen vei, at jeg er super, og lykke til osv. 

Jeg kjører noe i samme stil. Sist sa jeg, som sant var, at jeg ønsket mer en han men at jeg ikke kunne tvinge han til noe, så jeg derfor måtte trekke meg unna. 

Men dette er da kun med menn jeg har møtt. 

Menn jeg bare har chatta litt med, er jo ingen tap. Man har jo ikke blitt kjent med de. 

AnonymBruker
Skrevet

Legger aldri til noen jeg bare dater på face, men jeg sletter også dater jeg har avsluttet med på Snap. Vil jo ikke at de skal ha noe innsyn i livet mitt mer når det ikke ble noe mer? Unntaket er de som utvikler seg til å bli venner istedet da. Gidder da virkelig ikke samle på gamle dater!

Anonymkode: 4b40b...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...