AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Min far er fortvilet fordi jeg nå kutter ut søsteren min. Dama er frekk og slenger dritt til meg konstant og nå gidder jeg ikke mer. Hun sliter psykisk men jeg mener likevel at man må oppføre seg rundt folk. Jeg har ikke gjort noe mot henne, har snarere stilt opp, spandert ferier og sånn. 0 takknemlighet. Dama kan dra til helvete, har sagt jeg nekter å bli med i familiemiddager etc så lenge det rævglefset dukker opp. Pappa bare unnskylder henne. Dette med at søsken skal være en berikelse er bare piss. Flere som har kjipe drittsøsken? Hvordan takler dere det? Anonymkode: 79d98...f99
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Har en søster som har kutta meg ut, fordi jeg sto opp for nevøen min da jeg så at hjemmeforhold og prioriteringer ikke var bra for han. Jeg sendte bekymring til bv, da søsteren ikke innså at nevøen min ikke hadde det bra. Jeg prøvde å ta det opp på forhånd. Har fått høre at jeg ikke bryr meg og at jeg aldri har stilt opp, noe som ikke stemmer. Jeg føler med deg i din situasjon Ts, er vondt når søskenforhold går skeis, og man ikke klarer å ta i mot råd og støtte. Anonymkode: f9b81...edb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 "Venner kan vi velge, men familie er noe vi bare har." Vi må ikke være sammen med familie, men med venner som vi selv har valgt og trives med, velger vi heller å tilbringe tid med. Anonymkode: b8adc...1b1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Min far er fortvilet fordi jeg nå kutter ut søsteren min. Dama er frekk og slenger dritt til meg konstant og nå gidder jeg ikke mer. Hun sliter psykisk men jeg mener likevel at man må oppføre seg rundt folk. Jeg har ikke gjort noe mot henne, har snarere stilt opp, spandert ferier og sånn. 0 takknemlighet. Dama kan dra til helvete, har sagt jeg nekter å bli med i familiemiddager etc så lenge det rævglefset dukker opp. Pappa bare unnskylder henne. Dette med at søsken skal være en berikelse er bare piss. Flere som har kjipe drittsøsken? Hvordan takler dere det? Anonymkode: 79d98...f99 Man velger ikke sin familie. Mange finner seg i veldig mye før de kutter kontakten med nære slektninger. Jeg har også en søster jeg vil ha minst mulig med å gjøre. Jeg skulle ønske hun egentlig ikke eksisterte. Anonymkode: f05c3...ee4
MLy92 Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man velger ikke sin familie. Mange finner seg i veldig mye før de kutter kontakten med nære slektninger. Jeg har også en søster jeg vil ha minst mulig med å gjøre. Jeg skulle ønske hun egentlig ikke eksisterte. Anonymkode: f05c3...ee4 Hva er det som gjør at du ikke ønsker at hun eksisterer? 2
Gjest NotNaomi Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Min far er fortvilet fordi jeg nå kutter ut søsteren min. Dama er frekk og slenger dritt til meg konstant og nå gidder jeg ikke mer. Hun sliter psykisk men jeg mener likevel at man må oppføre seg rundt folk. Jeg har ikke gjort noe mot henne, har snarere stilt opp, spandert ferier og sånn. 0 takknemlighet. Dama kan dra til helvete, har sagt jeg nekter å bli med i familiemiddager etc så lenge det rævglefset dukker opp. Pappa bare unnskylder henne. Dette med at søsken skal være en berikelse er bare piss. Flere som har kjipe drittsøsken? Hvordan takler dere det? Anonymkode: 79d98...f99 Greit at du er lei,men du kaller henne litt stygge ting her. Men ok. Min tvillingbror slet også psykisk,og ja,jeg ble innmari sliten iblant. Men nå er han ikke i denne verden mer,så veldig glad jeg hadde kontakt,og aldri snakket sånn om ham. Du kan jo bare redusere kontakten? Men det er jo ditt valg og dine følelser da så.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 15 minutter siden, MLy92 skrev: Hva er det som gjør at du ikke ønsker at hun eksisterer? Hun har antisosiale trekk. Hun er egoistisk og har lite empati. Hun legger meg plutselig for hat uten at jeg vet hvorfor og det kan kan vare i et år uten at det er noen fornuftig grunn til det. Heldigvis bor vi veldig langt fra hverandre. Anonymkode: f05c3...ee4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 Min søster har sine sider med sterk adhd og noe bipolar. Men jeg har alltid godtatt henne som hun er fordi hun er søster. Har hjulpet henne økonomisk lenge, helt til en dag hvor jeg ikke hadde mulighet til å hjelpe henne. Da brøyt hun kontakt med meg. Jeg kunne fortsatt ønske vi hadde kontakt. Jeg er litt sånn som godtar alle mennesker uansett hva de gjør, jeg begrenser bare skaden med egen tankegang. Anonymkode: 43368...a33 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 Familie har vi. Kollegaer får vi. Mwn venner velger vi helt selv... Anonymkode: 25497...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå