Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 Og om julenissen? Nei, seriøst. Jeg har vært singel en stund nå etter ett lengre forhold, og har for første gang i livet virklig benyttet meg av muligheten til å treffe og ha sex med nye kvinner. Og det var topp! Fantastisk å få tilbakemelding på at man er attraktiv igjen, kjenne spenningen ved å jakte på og forføre kvinner. Og jeg trivdes fint med at det ikke blir noe mer. Noen treffer jeg mer eller mindre jevnlig, noen ble det bare en gang med. Lurte ingen til sengs med fagre løfter, alle var klar over hvilken deal som gjaldt og det var gjensidig. Men så: pang! Var med ei i helgen, hun var søt nok, frekk, snakket masse om hvor nysgjerrig hun var på BDSM, som er litt min greie. Så vi endte opp i senga. Heftige saker, røft, 4 ganger i løpet av natta. Men jeg har aldri følt meg så tom som om morgenen etter. Ett eller annet som bare ikke stemte. Og så kom det til meg: Det var første gang jeg hadde ligget med ei jeg egentlig ikke likte. Jeg syntes bare hun var dum og lite interessant å prate med. Vi klikket ikke. Likevel hadde vi sex. Bra sex. Men mekanisk sex, ser jeg i ettertiden. Det er faktisk utrolig ubehagelig å tenke på. Jeg føler meg bare kvalm, og det setter alle de andre møtene jeg har hatt med kvinner som jeg ikke har vært romantisk interessert i i et annet lys. Synes bare hele greia virker så billig nå. Og det har det jo vært, men det har jeg inntil nå syntes var litt av sjarmen med det Men sånn er det bare ikke lenger, eller ikke akkurat nå ihvertfall ... Noen som har følt noe liknende? Kvinner eller menn? Jeg er absolutt ikke på leting etter kjæreste nå, har ikke kommet over skuffelsen etter exen og jeg trenger tid alene. Men etter helgen er alt jeg tenker på å ha en kvinne som bare kan være øm og kosete med meg, og som jeg har virkelige følelser for. Merkelige greier ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 I grunnen ikke så merkelig. Tror det er ganske vanlig å møte veggen i det gamet der. Man pusher grenser og pusher grenser, og plutselig har man overskredet sine egne med mange mil. Etter at det første forholdet mitt ble over etter fem år, gjorde jeg det du nå har gjort. Aldri mer. Jeg traff veggen så det holdt, og det var med stor tålmodighet fra min nye kjæreste at jeg kom meg på beina igjen følelsesmessig. Det tok noen år før det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Sitter alltid igjen med en tom følelse etter one nights stands, så det er det over seks år siden jeg gjorde og kommer aldri til å gjøre det igjen heller. Det funker ikke for meg iallefall, men så er jeg ikke ute etter sex heller, bare en koselig mann å være sammen med, men jeg har heller ikke kommet over exen , så å si at jeg er klar for en ny mann blir ikke riktig. Håper du bruker kondom da..mye rart ute og går vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 :o Eh. Nei. Men jeg har følt det sånn selv. Gutter/menn jeg snakker med sier mer eller mindre det samme; sex er godt og de sier ikke nei hvis de får tilbudet, uansett. En fyr som sier nei til sex har jeg til gode å møte, sant å si. Selv sliter jeg noe voldsomt med den forbannete mellomtingen nå. Pga en eks blant annet og karriere og barn, har jeg veldig høy terskel for å slippe noen innpå livet mitt. Så møter jeg en fantastisk fyr. Som gjør som deg, antar jeg; kjører rent løp og sier han ikke er ute etter noe forhold. Så hvis vi ser bort fa at alle handlingene hans er fullstendig motsatt, så tenkte jeg altså at dette passet jo perfekt vinn vinn situasjon! Så sitter jeg der da. På en måte vet jeg han har alle egenskaper jeg vil ha og beundrer. Samtidig som tanken på å bli sammen med noen som helst skremmer vannet av meg; det blir jo bare pes med forhold har sentralnervesystemet mitt lært, så da spiller jeg Spillet, er pensmartmorsom og kommer vel til å ha sex med ham til han ikke vil mer. Kanskje. Eller til jeg blir lei av å bruke kalorier på å tenke på hvordan det BURDE være. Eller til et eller annet helt uventet skjer, uten at jeg vet hva det skal være. Hva jeg øsnker meg? Vel, sjansene er jo store for at enten han eller jeg får følelser, og da går det til helvete. Jeg anser sjansene for å ha flaks og oppleve at det klaffer slik at enten begge to eller ingen av oss forelsker seg, til å være mindre en null. Vet da faen jeg. Hadde flertallet menn i verden vært som deg hadde vi hatt lite problemer. Men jeg tror du hører til unntaket :-) og vil garantert gjøre noen svært lykkelig en dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente, 34 Skrevet 5. januar 2005 #5 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er av den trofaste typen som kun har sex i forhold. Jeg har kun hatt sex med to menn og har vært single i tre år - uten sex fordi jeg er single. Man lærer seg å leve uten sex også. Det kan gå fint det også, selv om man savner en kjæreste i blant. Jeg har hatt et par ONS men det var ikke noe for meg. Jeg synes i grunnen det er udelikat og uverdig. Jeg får si gratulerer til deg! Og tilføye: Det spørs hvor lenge du klarer deg uten da....siden du er mann, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #6 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg får si gratulerer til deg! Og tilføye: Det spørs hvor lenge du klarer deg uten da....siden du er mann, mener jeg. Det er det dummeste jeg har hørt!!! Virker jo som om alle innleggene her inne er fra damer som har hatt tilfeldig sex og pult fra eg gjennom et par ONS. Det at han er mann, skal da vel ikke tilsi at han ikke klarer å holde seg verken mer eller mindre enn jentene her inne. Det er jo minimalt med jenter som synes at ONS er en uting her inne. Det at du har kjent han i hele to dager før du kommer i sengs med han, gjør det ikke så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #7 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er minimalt med jenter her på KG som synes ONS er en uting ja....fordi kanskej jentene som er trofaste her på KG (bortsett fra meg selv da) er litt løse på det? Forstår at de henviser til likestillign og likeverd ("kan en guttkan jeg / vi er da to om det "osv.) Men menn og kvinner er forskjellige....kvinner skal si nei, mens menn gjerne sier ja. Yin og Yang. Østrogen og testosteron. Jeg tror nok det dessverre er en overflod av såkalt likestilte SV-Kristin'er her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 6. januar 2005 #8 Del Skrevet 6. januar 2005 Menn sier uansett ikke nei til sex? Er det påstanden som egentlig fremlegges her? Det er i såfall det største tøvet jeg noensinne har hørt. Jeg ligger ikke med noen bare fordi de sier de vil. Å måtte ha sex med noen jeg ikke liker eller ikke synes er attraktiv, virker frastøtende på meg. I det hele tatt ha lyst på noen må jo være det kriteriet som virkelig gjelder. Menn har ikke ALLTID lyst - det er en av de største mytene som er oppstått. Det betyr ikke at vi ikke HAR lyst eller har problemer. Det betyr bare at vi ikke har lyst akkurat NÅ. Hallo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 6. januar 2005 #9 Del Skrevet 6. januar 2005 "Hørt om den single mannen som var lei av tilfeldig sex?" Ja "Hørt om den single mannen som var lei av sex?" Nei, det må i tilfellet kun være rykter basert på tibetanske munker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #10 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg tror da virkelig en del menn ikke gidder å ha "all slags sex". Mange menn har kanskje lettere for å nyte tilfeldig sex enn jenter, men jeg kjenner MANGE menn som ikke synes ons er særlig givende. Greit nok, fint å få tilbakemelding på at man er attraktiv osv, men følelses messig uinteressant. Og jeg vet også om menn som angrer på at de har hatt sex med noen de ikke likte (har ikke med utseende å gjøre). Selv er jeg jente, og i et fast forhold. Før den tid har jeg hatt noen ons, og et par kortere "forhold". Jeg har aldri virkelig angret på noe, jeg har jo likt de jeg har vært med på et eller flere plan. Men i ett tilfelle følte jeg INGENTING etterpå, jeg klarte nesten ikke å huske på at jeg hadde vært til sengs med denne fyren en gang... Så vi kunne godt ha latt være, for å si det sånn. Han er ellers en bra fyr - pen i tillegg - som jeg er blitt kjent med i ettertid, og vi funker greit som venner når vi treffes. Men igjen - jeg kunne spart meg å ta han med hjem, og forteller ikke om denne episoden til felles kjente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. januar 2005 #11 Del Skrevet 8. januar 2005 tilfeldig sex blir kjedelig i lengden.. men man må jo få seg noe når man er singel også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #12 Del Skrevet 9. januar 2005 tilfeldig sex blir kjedelig i lengden.. men man må jo få seg noe når man er singel også Må man? Jeg klarer meg uten når jeg er single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #13 Del Skrevet 13. januar 2005 Akkuratt sånn jeg følte meg islutten av singeltilværelsen. Det ble liksom nok. Trengte MER. Kjærlighet... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabai Skrevet 24. januar 2005 #14 Del Skrevet 24. januar 2005 Skulle tro det var jeg som hadde skrevet innlegget. Akkurat sånn har jeg det og! Bra det finnes flere av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 24. januar 2005 #15 Del Skrevet 24. januar 2005 Skjønner godt hva trådstarter mener jeg. Bare ikke spør meg igjen en fredags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsbolla Skrevet 24. januar 2005 #16 Del Skrevet 24. januar 2005 "Vi klikket ikke. Likevel hadde vi sex. Bra sex. Men mekanisk sex, ser jeg i ettertiden. Det er faktisk utrolig ubehagelig å tenke på. Jeg føler meg bare kvalm, og det setter alle de andre møtene jeg har hatt med kvinner som jeg ikke har vært romantisk interessert i i et annet lys. Synes bare hele greia virker så billig nå. Og det har det jo vært, men det har jeg inntil nå syntes var litt av sjarmen med det Men sånn er det bare ikke lenger, eller ikke akkurat nå ihvertfall ... Noen som har følt noe liknende? Kvinner eller menn? Jeg er absolutt ikke på leting etter kjæreste nå, har ikke kommet over skuffelsen etter exen og jeg trenger tid alene. Men etter helgen er alt jeg tenker på å ha en kvinne som bare kan være øm og kosete med meg, og som jeg har virkelige følelser for. Merkelige greier ..." ikke så veldig merkelig...jeg føler det samme...jeg har kommet fram til at den neste mannen jeg vil ha sex med må være en som er glad i meg...da jeg hadde ons følte jeg meg som en skuespiller... og tiden før jeg slo opp med kjæresten min, da jeg hadde mekanisk sex, følte jeg meg som en hore! :oops: derfor har jeg kommet fram til at den neste mannen jeg vil ha sex med må være en jeg er glad i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå