Gå til innhold

Dette med å merke andres negative holdning til seg selv..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I enkelte tråder seg jeg at folk skriver at grunnen til at folk ungår en er fordi det er lett å merke at noen tenker negativt om seg selv. Er dette litt mystisk? For når jeg ikke er i min negative grubleperiode så går ting lettere, men når jeg har de periodene jeg driver og tenker, trekker jeg meg ubevisst tilbake tror jeg og foretrekker tid alene. Jeg tar ikke kontakt når jeg ser folk fordi jeg vet i hodet mitt at de konmer til å prøve å ungå meg på et vis. Vel..når jeg bryter grensa så skjer det som regel ikke, men jeg faller ut av samtalene fordi jeg flyr avsted i tankene mine og tenker at det bare bekreftes at jeg er den kjedlige.

men så..har en venninne jeg er ganske mye med. Hun er generelt ganske postiv, men hun har tatt et karrierevalg i livet som skulle bli litt vanskelig for henne. Hun mestrer det ikke helt da, for å si det sånn. Hun har begynt å snakke hakket mer kritisk og jeg merker en slags energi av henne som er lit negativ. Uten at hun nødvendgivs sa noe negativt. Er det dette dere mener? For jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si til henne lenger. 

Anonymkode: e3608...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Energier? Dette blir for abstrakt for meg. Ikke helt noe jeg klarer å sette meg inn i.. 

Anonymkode: dd999...c88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Energier? Dette blir for abstrakt for meg. Ikke helt noe jeg klarer å sette meg inn i.. 

Anonymkode: dd999...c88

Bor du under en stein eller? Møter du aldri mennesker? Man kan også bruke ordet utstråling. 

Anonymkode: d73b7...3d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bor du under en stein eller? Møter du aldri mennesker? Man kan også bruke ordet utstråling. 

Anonymkode: d73b7...3d7

:hoho:

Ts er mørk og mystisk. ;) 

Anonymkode: f9f83...fb4

Skrevet

Mener du at venninnen din er blitt mer negativ til deg?

"er det dette dere mener?"

den siste delen var litt uklar for meg.

AnonymBruker
Skrevet

jada- merker negativitet i form av blikk, sukk, stillheter. :)

Anonymkode: e763c...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...