Gå til innhold

Utprøving av mann-mann sex..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare å lese overskriften på innlegget tenner meg.

Etter mange år vurderer jeg å prøve det ut. Slutt på skamfølelse rundt det, eller bry meg om at noen vil sette meg i en bi eller homobås.

Jeg er ikke feminin, men har alltid missunnet dere jenter som får ha pikk inni dere. Jeg har alltid godt rundt med min herlige fantasi om at en mann begjærer mitt trange hull. Jeg elsker å se bilder av menn som ligger i doggy, mens en mann står bak dem og spruter utover rompa.. Blir gal og enormt stiv av det. Og tanken på å suge en stiv kuk, og bare vente på at sprute ankommer munnen:PMå bare finne en mann å prøve ut alt dette sammen med, i trygge omgivelser.

Ville det vært ekkelt for deg som kvinne om jeg var din mann, og hadde disse fantasiene?

Anonymkode: abfae...cd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om mannesex på et kvinneforum????

Anonymkode: bf8ec...4da

• Liker 7
Skrevet

Hadde ikke reagert negativt på en sånn fantasi, hadde heller ikke reagert negativt om han ville eller hadde prøvd det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært ekkelt om du fortalte meg om de fantasiene, jeg hadde nok tent på det selv.

Anonymkode: c15c1...868

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er deilig og enormt pirrende å ha slike sunne, og helt ufarlige fantasier! Jeg håper så inderlig at du får prøvd de ut, og at det blir akkurat så deilig som du drømmer om! 

Jeg hadde ikke tenkt at min mann var ekkel, heller grublet på hvordan jeg kunne ha oppfylt fantasiene hans... 

Anonymkode: dd3cd...802

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Siden du spør; jeg hadde ikke likt det om min mann hadde slike fantasier. Litt avhengig av forholdet ellers hadde det nesten vært dumpegrunn.

Men nå er ikke du min mann, og det ser ut til at mange andre synes dette er helt ok. Så lykke til med utprøving!

Anonymkode: 84d32...97d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du spør; jeg hadde ikke likt det om min mann hadde slike fantasier. Litt avhengig av forholdet ellers hadde det nesten vært dumpegrunn.

Men nå er ikke du min mann, og det ser ut til at mange andre synes dette er helt ok. Så lykke til med utprøving!

Anonymkode: 84d32...97d

Signerer denne.
Mest kanskje fordi jeg forbinder sex med kjærlighet, og syntes ikke noe om at mannen min skulle hatt sex med andre generelt.
En kvinne ville vært direkte knusende, en mann ville vært ubehagelig og forvirrende.

Anonymkode: 77cb9...59c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Moonwalker skrev:

Gjør ikke noe om fyren har prøvd seg rundt med både menn og kvinner tidligere, men skal en utøve fantasier med andre partnere videre blir det uten et forhold med meg der og da. Jeg deler ikke partneren min seksuelt når jeg er i et forhold. Enten er jeg med én person, ellers er jeg fri.

Ja, så klart. Det blir jo noe annet enn når man er singel. Jeg hadde ikke hatt noe behov for å utleve dette i et forhold, med mindre dama tente på det og ville det selv.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er deilig og enormt pirrende å ha slike sunne, og helt ufarlige fantasier! Jeg håper så inderlig at du får prøvd de ut, og at det blir akkurat så deilig som du drømmer om! 

Jeg hadde ikke tenkt at min mann var ekkel, heller grublet på hvordan jeg kunne ha oppfylt fantasiene hans... 

Anonymkode: dd3cd...802

For en drømmekvinne du er!

• Liker 1
Skrevet

Det er nesten sånn jeg håper å få se mannen min bli tatt skikkelig hardt i rumpa av en diger kuk (om så bare for) en gang, så du er ikke alene 😉

Tror det kan være pittelitt vanskelig å få til rent praktisk, men time will show 😜👍🏻 

😂 Sier som Morten Abel: 

AnonymBruker
Skrevet

Har du lyst, har du lov, du vil ikke angre.

Jeg er biseksuell (og gift med ei dame), og kunne ikke tenkt meg et liv uten å være det. Man får jo det beste fra begge verdner.

En profil på Gaysir kan være et godt sted å starte (om du ikke er der allerede), bare ikke la deg skremme av mangfoldet der inne. Det finnes mange i din situasjon der også.

Anonymkode: aa538...4b8

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke reagert negativt om partneren min hadde slike fantasier eller om han hadde levd de ut før vi ble sammen. Men jeg er ikke en person som er åpen for at partneren min skal ha sex med andre. Så om det var noe han ville utforske så kunne ikke vi ha vært sammen lengre. Jeg deler ikke kjæresten min verken med kvinner eller menn.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mannesex han spør om?

Anonymkode: 8f778...0c3

Skrevet

Det hadde vært helt greit for meg. Kanskje jeg kunne vært med/sett på... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 20.6.2017 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Bare å lese overskriften på innlegget tenner meg.

Etter mange år vurderer jeg å prøve det ut. Slutt på skamfølelse rundt det, eller bry meg om at noen vil sette meg i en bi eller homobås.

Jeg er ikke feminin, men har alltid missunnet dere jenter som får ha pikk inni dere. Jeg har alltid godt rundt med min herlige fantasi om at en mann begjærer mitt trange hull. Jeg elsker å se bilder av menn som ligger i doggy, mens en mann står bak dem og spruter utover rompa.. Blir gal og enormt stiv av det. Og tanken på å suge en stiv kuk, og bare vente på at sprute ankommer munnen:PMå bare finne en mann å prøve ut alt dette sammen med, i trygge omgivelser.

Ville det vært ekkelt for deg som kvinne om jeg var din mann, og hadde disse fantasiene?

Flott å høre at det er flere som har samme fantasi/drøm som meg😀 Ønsker å høre fra deg hvordan første gang ble om du noen gang skulle finne rette person.. 

Anonymkode: cf6a0...9b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2017 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Flott å høre at det er flere som har samme fantasi/drøm som meg😀 Ønsker å høre fra deg hvordan første gang ble om du noen gang skulle finne rette person.. 

Anonymkode: cf6a0...9b5

Hehe, ja vi får se, da:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot om du som min partner hadde slike fantasier. Jeg er hetero kvinne og elsker jo menn, så jeg skjønner godt at du fantaserer om det - det er jo de samme tingene som jeg elsker :)

Har aldri prøvd noe annet enn vanlig tosomhet, men akkurat trekant med to menn hadde vært sykt spennende, så kanskje jeg også hadde hatt lyst til å hjelpe deg med å få fantasien til å gå i oppfyllelse - og så kunne jeg se på :fnise:.

Anonymkode: 0ad1b...43c

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
På 20.6.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Han spør om en partners (kvinne) oppfatning av at han ønsker sex med menn. Da er det naturlig at han spør her, er det ikke? 

Slutt å dumme deg.

Gjest Rainy
Skrevet (endret)

.

Endret av Rainy
AnonymBruker
Skrevet
På 6/25/2017 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke hatt noe imot om du som min partner hadde slike fantasier. Jeg er hetero kvinne og elsker jo menn, så jeg skjønner godt at du fantaserer om det - det er jo de samme tingene som jeg elsker :)

Har aldri prøvd noe annet enn vanlig tosomhet, men akkurat trekant med to menn hadde vært sykt spennende, så kanskje jeg også hadde hatt lyst til å hjelpe deg med å få fantasien til å gå i oppfyllelse - og så kunne jeg se på :fnise:.

Anonymkode: 0ad1b...43c

Hadde du sett på eller deltatt? Å suge dem, etter de har pult hverandre i rumpa? Ja, høres herlig ut. 

Anonymkode: 5d0f7...592

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...