Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi er invitert i et stort 30 årskalas til en nokså ny venn til høsten. Føler ikke vi står vedkommende spesielt nærmere, men har bestemt oss for å gå. Det jeg lurer på et hvor mye man normalt skal legge seg på i pris til gave? Vi kjenner ingen andre gjester, så blir vanskelig å gå sammen flere. Gavetips i flere prisklasser, anyone?? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En flaske champagne har jeg gitt en del ganger. 

Anonymkode: 73c09...f70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

4 kr.

Anonymkode: 21246...bb7

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 kr.

Okei?

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Palmer19 skrev:

Okei?

Je je. Det er tanken som tells. :) 

AnonymBruker
Skrevet

En vinflaske. Legg deg på 150-250kr så får du en god vin. Eller om alkohol ikke er ønskelig, en goodiebag med typ håndkrem og skrubb. 

Eller to billetter (gavekort) på kino... siden det ikke er en nær venn, ville jeg ikke gått over 300kr.

Anonymkode: 8c2cd...0f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vinkartong eller gavekort på teater 

Anonymkode: 7b317...7b6

Gjest Catalina Culès
Skrevet

En flaske vin, til ca 200 kr.

AnonymBruker
Skrevet

Ei flaske vin, evt en blomst i tillegg. Eller ei god bok. Ville lagt meg på rundt 250-300kr sånn prismessig.

Anonymkode: 2aa7c...191

Skrevet

En flaske til ca 250-300, med det han pleier å drikke. Være seg champagne eller wiskey

AnonymBruker
Skrevet

Godt forslag med vin/champagne! Hvis vedkommende drikker. Jeg drikker ikke, og synes det er litt dumt at alkohol liksom har blitt en standardpresang - ser jo også at så og si alle her i tråden foreslår det. Det gjør at veldig ofte, når jeg skal få en oppmerksomhet fra folk jeg ikke kjenner veldig godt, så får jeg noe jeg ikke bruker. Det tror jeg ikke var intensjonen fra den snille personen som ga den til meg :) Er så klart takknemlig for å få noe i det hele tatt, men skulle ønske det var litt mer variasjon! For all del, det er ingen krise om gaven ikke passer helt - det er jo tanken som teller. Men greit å sjekke ut hvert fall. Jeg synes hvert fall det er dumt å gi en gave som overhode ikke passer til mottakeren! 

Teatergavekort, blomster og bøker faller godt i smak her hos meg :) 

Anonymkode: c3de2...ff4

AnonymBruker
Skrevet

Evt god sjokolade og god kaffe, hvis dere vil unngå alkohol. Eller en god olivenolje el.l fra Oliviers eller noe i den duren. Det er sånt som jeg iallefall setter stor pris på å få.

Anonymkode: 2aa7c...191

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...