AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Jeg har vært på noen dater med en fyr, og han viste masse interesse første stunden. Men ikke alt for masse heller egentlig. Han har sagt at han ikke liker å snakke over melding, noe som er greit for meg. Men etter sist date så har vi kun hatt kontakt når jeg har kontaktet han.(vi hadde selvfølgelig sex på sist date) Og da sier han at han vil at jeg skal komme innom jobben hans neste gang jeg går forbi for det hadde vært koselig å møte meg igjen. Men jeg vil ikke mase på han om en ny date når jeg er veldig usikker på om han vil det eller ikke? Føler han er veldig vinglete!😂 Anonymkode: 0ba58...e34
Gjest Overrasket Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Og kvinner klager på at menn ikke tar et hint ... "Sleng innom jobben en dag da, om det passer seg sånn."
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 14 minutter siden, Overrasket skrev: Og kvinner klager på at menn ikke tar et hint ... "Sleng innom jobben en dag da, om det passer seg sånn." Det er jo en syltynn invitasjon. Jeg hadde aldri dratt innom jobben til en jeg har datet litt. Om han da ikke jobber alene Du får bare si til han "jeg er ledig da og da. Om du vil finne på noe da, så er jeg med" eller noe sånt. Anonymkode: 5f9b4...679
Gjest Overrasket Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en syltynn invitasjon. Jeg hadde aldri dratt innom jobben til en jeg har datet litt. Om han da ikke jobber alene Du får bare si til han "jeg er ledig da og da. Om du vil finne på noe da, så er jeg med" eller noe sånt. Anonymkode: 5f9b4...679 Syltynn? Det er jo en avvisning, er det ikke? En tilfeldig møte på jobben er veldig uforpliktende, helt uromantisk, og åpenbart tidsbegrenset. Med mindre han stadig har hjemmekontor på soverommet.
Gjest supernova_87 Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 21 minutter siden, Overrasket skrev: Og kvinner klager på at menn ikke tar et hint ... "Sleng innom jobben en dag da, om det passer seg sånn." Og menn klager på at kvinner hinter ...
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Han jobber som Securitas vakt et sted, så føler liksom ikke at det bare å slenge innom jobben heller da! Jeg er ikke så flink når det gjelder dating heller da! Jeg var i et fast forhold i7 år og tok en stund før jeg begynte å date. Men syns han er så vinglete, trudde det var sånn at hvis man var interresert i en person så tok man kontakt uansett om man liker å skrive meld eller ikke😂 Nå har vi jo ikke sett hverandre på nesten 2 uker, for jeg har ikke tatt initiativ til å møtes siden jeg er så usikker på hva han faktisk vil. Han sier jo at han vil ha noe fast men liker å ta ting sakte. Men er jo ikke å ta det sakte når man har sex etter min mening🙄😂 Anonymkode: 0ba58...e34
Gjest Overrasket Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 24 minutter siden, Rainstorm skrev: Og menn klager på at kvinner hinter ... Godt poeng!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #8 Skrevet 20. juni 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jobber som Securitas vakt et sted, så føler liksom ikke at det bare å slenge innom jobben heller da! Jeg er ikke så flink når det gjelder dating heller da! Jeg var i et fast forhold i7 år og tok en stund før jeg begynte å date. Men syns han er så vinglete, trudde det var sånn at hvis man var interresert i en person så tok man kontakt uansett om man liker å skrive meld eller ikke😂 Nå har vi jo ikke sett hverandre på nesten 2 uker, for jeg har ikke tatt initiativ til å møtes siden jeg er så usikker på hva han faktisk vil. Han sier jo at han vil ha noe fast men liker å ta ting sakte. Men er jo ikke å ta det sakte når man har sex etter min mening🙄😂 Anonymkode: 0ba58...e34 Haha menn sier mye rart. Alt for å kunne tømme seg. Også er de feige og innrømmer ikke hva de vil oftest. Nå kjenner ikke jeg han fyren din, men han høres tafatt ut. Minner om en vakt jeg datet for en stund siden. Jeg hadde venta til han tok initiativ, 2 ukre uten å ha møttes og "liker ikke å skrive meldinger." DET hadde jeg ikke gidda ass. Anonymkode: ebd98...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #9 Skrevet 20. juni 2017 Er ikke det ganske konkret da? "kom innom jobben " javel, da er det et sted å møtes eller ta en rask lunsjdate. Jeg ville gått om jeg var interessert. Noe annet derimot er om han jobber på bar eller restaurant, da vil han bare ha selskap og kunder... Anonymkode: 12734...7e7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #10 Skrevet 20. juni 2017 Ts! Hvorfor ikke bare ta turen innom jobben hans da? Skriv "Okay, da stikker jeg innom imorgen" eller noe. Kanskje han bare er sjenert og hinter litt? Kanskje er han redd for at du skal avvise han etter at dere hadde sex? Du vet jo ikke! Synes du skal go for it og se hva som skjer. Om han ikke er interessert, skjønner du det tidsnok. Anonymkode: cb1d4...ee8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 På 20.6.2017 den 20.13, AnonymBruker skrev: Han jobber som Securitas vakt et sted, så føler liksom ikke at det bare å slenge innom jobben heller da! Jeg er ikke så flink når det gjelder dating heller da! Jeg var i et fast forhold i7 år og tok en stund før jeg begynte å date. Men syns han er så vinglete, trudde det var sånn at hvis man var interresert i en person så tok man kontakt uansett om man liker å skrive meld eller ikke😂 Nå har vi jo ikke sett hverandre på nesten 2 uker, for jeg har ikke tatt initiativ til å møtes siden jeg er så usikker på hva han faktisk vil. Han sier jo at han vil ha noe fast men liker å ta ting sakte. Men er jo ikke å ta det sakte når man har sex etter min mening🙄😂 Anonymkode: 0ba58...e34 Kan jeg spørre hvilket fylke han bor i? Sykt sært, men dette høres såå ut som han jeg dater. Anonymkode: e28c8...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå