Gå til innhold

Hvor raskt sletter dere en match på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere skriver med noen og det plutselig blir stille.

Jeg sletter kjapt, og jeg vet jo innerst inne at jeg må være mer tålmodig. Har slettet etter 10-15 timer. Folk kan jo være travle, ha trøbbel med telefonen osv, men så vet jeg også at mange bare ikke gidder å skrive mer, nedprioriterer samtalen osv, og det har gjort meg relativt utålmodig. 

Det var jeg som postet Tinder-tråden i går kveld, om hun italienske dama i Tyskland. Slettet henne tidligere i dag, etter 15 timer eller noe uten mld :laugh:

Anonymkode: d051c...32e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter noen dager/en uke uten svar. Om det ikke er gitt beskjed på forhånd så klart.

Anonymkode: 15a9a...960

• Liker 2
Skrevet

10-15 timer, er du sprø? :)

Kan jo være mange "gyldige" grunner til at man ikke får svart på et par dager :)

Det beste tipset er å aldri slette, hvorfor skal du det? Men ellers bør man i hvert fall la det gå en uke :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt for å vise at dette gidder jeg ikke, og ikke la dem slette meg isteden. Men som sagt, jeg vet at jeg sletter for raskt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt for å vise at dette gidder jeg ikke, og ikke la dem slette meg isteden. Men som sagt, jeg vet at jeg sletter for raskt.

Sånn der "Jeg sletter deg før du sletter meg! Jeg er den som dumper!" :P 

Anonymkode: 15a9a...960

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sletter ikke matcher. 

Kan fint bruke en dag eller to på å svare, har slått av varslene på appen, og tenker ikke over at jeg kanskje har fått svar på meldinger. :)

Anonymkode: 12ce8...385

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sletter ikke matcher. 

Kan fint bruke en dag eller to på å svare, har slått av varslene på appen, og tenker ikke over at jeg kanskje har fått svar på meldinger. :)

Anonymkode: 12ce8...385

Da virker du jo ikke så interessert, men sikkert mange menn som vil vente flere dager eller uker, hvis du er kvinne

Skrevet

Da jeg var på tinder slettet jeg bare matcher om de ble ufyselige eller om vi ikke gikk så godt overens etter en samtale. Ser ikke grunn til å slette ellers, men det er meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når dere skriver med noen og det plutselig blir stille.

Jeg sletter kjapt, og jeg vet jo innerst inne at jeg må være mer tålmodig. Har slettet etter 10-15 timer. Folk kan jo være travle, ha trøbbel med telefonen osv, men så vet jeg også at mange bare ikke gidder å skrive mer, nedprioriterer samtalen osv, og det har gjort meg relativt utålmodig. 

Det var jeg som postet Tinder-tråden i går kveld, om hun italienske dama i Tyskland. Slettet henne tidligere i dag, etter 15 timer eller noe uten mld :laugh:

Når man sletter en match, forsvinner meldingene hos den andre personen også da?

Anonymkode: 3c56f...495

AnonymBruker
Skrevet

Hører jeg ikke noe på en 5-7 dager sletter jeg matchen/matchene. Det er ingen som er så opptatt at de ikke kan svare på meldinger innen den tiden. Om ikke de sier i fra at de skal på klatretur i Himalaya. Da er de bare ikke interessert. 

Anonymkode: cb4bf...4da

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert like greit. Tror ikke de gidder en mann som allerede før de kjenner hverandre krever å oppta tiden hennes og være en prioritering når hun faktisk har et liv på egenhånd uten han og uten Tinder. Litt sånn needy psyko vibber av det. 

Anonymkode: 70f25...057

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører jeg ikke noe på en 5-7 dager sletter jeg matchen/matchene. Det er ingen som er så opptatt at de ikke kan svare på meldinger innen den tiden. Om ikke de sier i fra at de skal på klatretur i Himalaya. Da er de bare ikke interessert. 

Anonymkode: cb4bf...4da

Evn ikke stresser så mye med å møte noen og har skrudd av varslene fra tinder sånn at det går i glemmeboksen og ikke er første prioritet å gå inn å sjekke før de kjeder seg skikkelig igjen og plutselig ser en dating reklame som minner de på at de har tinder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert like greit. Tror ikke de gidder en mann som allerede før de kjenner hverandre krever å oppta tiden hennes og være en prioritering når hun faktisk har et liv på egenhånd uten han og uten Tinder. Litt sånn needy psyko vibber av det. 

Total-skivebom-trollesvar. Tør ikke å skrive dette tøvet under eget nick engang. Flinkis.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med Tinder. Jeg fikk ikke en eneste melding, og bare kjipe meldinger om jeg selv kontaktet menn. Bare kåte, umoralske griser der inne. Vedder på at de ikke leser Bibelen. 

Anonymkode: 2f100...636

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn at du liksom har "vunnet"? :)

Tror nok heller personen i andre enden tenker "wtf?" og at det var like greit at det ikke ble noe mer kontakt med en så utålmodig person :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som vinner. Men jeg synes det er greit å svare innenfor rimelig tid, og det er veldig sjeldent at man trenger 15 timer på å svare. Det er bare i helt spesielle tilfeller, som at man har internettrøbbel, telefontrøbbel, er døden nær osv.

Jeg er heller ikke en needy person. Kanskje for lite needy. Jeg trekker meg bare helt unna og ser om det er andre som er mer interesserte.

Skrevet

Går det mer enn en uke uten å få svar på siste melding jeg har sendt er hun mest sannsynlig ikke interessert nok, og da lever matchen farlig.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som vinner. Men jeg synes det er greit å svare innenfor rimelig tid, og det er veldig sjeldent at man trenger 15 timer på å svare. Det er bare i helt spesielle tilfeller, som at man har internettrøbbel, telefontrøbbel, er døden nær osv.

Jeg er heller ikke en needy person. Kanskje for lite needy. Jeg trekker meg bare helt unna og ser om det er andre som er mer interesserte.

Men da har jo du sletta de så de får aldri mulighet til å forklare.

Anonymkode: faf5f...22c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har jo du sletta de så de får aldri mulighet til å forklare.

Anonymkode: faf5f...22c

Jeg vet, og jeg vet at det er dumt av meg å slette så kjapt, men jeg blir litt irritert og tror at de bare driter i samtalen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet i allefall en uke. Selv rekker jeg ikke å bruke Tinder hver dag, det kan fort gå 3-4 dager mellom hver gang jeg er innom. Klart, hvis jeg er midt i en samtale jeg føler er interessant så sjekker jeg innom oftere da. Men med jobb og aktiviteter så er det som regel kun på ettermiddag kveld jeg har tid til å chatte uansett, så ja, det kan fort gå 24 timer uten svar selv om jeg ønsker å holde en samtale igang. Dere som må ha svar asap, si meg; Har dere ikke et liv?:sjokkert:

Anonymkode: 6a866...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...