AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Hva anbefaler dere av de to, og hva er best alt i alt? Har en iPhone telefon, og et asus nettbrett med android (men det er telefon som er mest aktuell å bruke). Er ute etter å både kunne se på Netflix, hbo og Viaplay. Har forstått at det ikke ligger noen apper direkte på Chromecast og at man bare caster, og lurer på om dette er noe mer komplisert å gjøre fra en iPhone-enhet, og om man fortsatt kan bruke telefon til andre ting samtidig som man strømmer det man ser på? Har hatt en eldre modell av Appletv tidligere og var fornøyd med den, men må jo si at jeg synes prisene har blitt svært stive på de nye modellene. Så er veldig usikker. Anonymkode: 3096c...c71
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Vi har appletv, og er kjempefornøyd med den. Det er veldig greit at du har apper direkte på den, så slipper man å ha iphone/ipad tilgjengelig i det hele tatt. Jeg har ikke verken iphone eller ipad, så det er veldig greit at jeg likevel kan bruke appletv'en selv når samboeren som er apple-duppedittentusiasten ikke er hjemme. I tillegg kan man ha andre apper, som spill o.l. på appletv'en. Stor suksess med bowling når nevøene er på besøk Anonymkode: aa13a...621 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Jeg foretrekker chromecast Synes apple produkter er generelt overpriset i forhold til hva man får. Man betaler noen ganger ekstre for det lille eplet. Og apple har en tendens til å være mindre kompatible med andre merker. Det er ikke vanskelig å caste til chromecast Man kommer fort inn i det. Det er ikke mer komplisert å gjøre det fra en iphone enn fra et annet merke. Anonymkode: e6694...8e3
OppNedPåAlt Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Jeg har Chromecast, og har stort sett castet fra iPad uten problemer. Har fungert veldig bra og jeg har vært fornøyd En venninne har Apple TV og det fungerer fint det også, + for at man kan leie filmer der (det kan man sikkert få til med noe + CC også).
Titania Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Vi har begge deler, og her fungerte ikke chromecasten ordentlig. Selv om nettet var stabilt, og ingen ting skulle forstyrre lugget det i ett sett. Mens med apple-tven fungerer alt knall :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå