Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder for tiden på med en fyr som det går veldig bra med. Har møtt hverandre i et par måneder nå, og begge liker hverandre godt. Både jeg og han jobber en del, så blir mest på kveldene vi møtes. Men jeg har et par dager ledig nå snart, hvor jeg tror også han kan ta seg litt fri. Har veldig lyst til å ta han med et sted, eller overraske han litt og gjøre noe gøy sammen, men jeg aner virkelig ikke hva. Har et døgn og en kveld ledig. 

Jeg tenker det kanskje kan være litt knapt med tid å dra bort et sted? Men det er jo absolutt en mulighet. Jeg har ikke altfor mye penger så vil ikke at det skal bli så veldig dyrt. Men fint om dere kan hjelpe meg med tips. 
Det vi stort sett har gjort til nå er egentlig bare middager hjemme og ute, rolige kvelder hjemme, kino, fester. 

Han er veldig glad i trening og jeg vet at han gjerne vil ha meg med på det, noe jeg er livredd for da jeg ikke eier styrke i kroppen haha. Men må jo hoppe uti det en gang. Så et eller annet som har med styrketrening kunne jo fungert. Ellers sjekke inn på hotell eller noe kunne jo vært hyggelig, men det koster jo fort en del igjen. Jeg er liksom helt blank. Noen som har tips? 

Anonymkode: 7cb50...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra en tur på fjellet eller skauen, gratis(for det meste) og kanskje grille eller bare ta en tur og dra hjem igjen, er selskapet som gjør turen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor dere holder til, men hva med en tur til en klatrepark?

http://osloklatrepark.no/

Anonymkode: 9a3ee...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...