Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Yes! Jeg fikk gode nok karakterer til å komme inn på sykepleien, og mest sansynlig kommer jeg inn i Kongsvinger. 
Har et par spørsmål ang dette:
Hvilke bøker trenger jeg?
Er det vasneklig å få kjøpt de? og må jeg være tidlig ute med å skaffe meg bøker?
Er skolen grei?
Kan man komme til de timene man vil, eller er det meste obligatorisk?

Anonymkode: 118da...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er snittet ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Åhh så bra! Samme her, har 5,6 i snitt, så kommer inn i tromsø på ordinært! :D Gratulerer! Pensumlister kommer i studiestart

Anonymkode: a8ef2...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åhh så bra! Samme her, har 5,6 i snitt, så kommer inn i tromsø på ordinært! :D Gratulerer! Pensumlister kommer i studiestart

Så heldig å ha såpass høyt snitt at det liksom ikke er noe tvil en gang. Jeg har 4,8 og er akkurat 0,5 over kullet 2016 i Stavanger. Så det er mer usikkert her! :(

Anonymkode: 67ce5...79b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så heldig å ha såpass høyt snitt at det liksom ikke er noe tvil en gang. Jeg har 4,8 og er akkurat 0,5 over kullet 2016 i Stavanger. Så det er mer usikkert her! :(

Snittet på ordinært i tromsø er 5,4 da, så er bare akkurat over jeg også :s 

Men går nok bra for deg også! Åhh blir så spennende! 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanskelig å få tak i bøker da? 

Har 4,7 i snitt og snittet på Kongsvinger er 4,4 tror jeg (i 2016). Men har søkt 9 andre plasser med både høyere og lavere snitt. 

Snittet mitt hadde vært på 5.4 om ikke de gamle engelsk karakterene, natufagskarakterene fra vg1 hadde telles,

Anonymkode: 118da...ec5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil begynne på sykepleien til høsten i Elverum og jeg vet at det er ca 100 flere som har søkt seg dit på førstevalg. 
Akkurat nå ligger jeg 2 poeng over poenggrensen 2016. Er det høy sannsynlighet for at jeg kommer inn? 

Anonymkode: 5093c...48c

AnonymBruker
Skrevet

Når får dere svar ang opptak? Drømmer om å studere sykepleie selv, gjerne på Kongsvinger? Hvor gammel er du TS? 

Anonymkode: 4a2df...6e0

AnonymBruker
Skrevet

får svar 20 juli. Nei er ikke så vanskelig å få tak i bøker, de fleste legger ut brukte bøker på finn/facebook grupper. Jeg har selv kjøpt inn noen bøker jeg vet/antar vil bli tatt i bruk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og har kjøpt inn litt bøker. Dette er en vår til å bli tullerusk av. Først grue seg til eksamen, så vente på karakterene til eksamen også nå vente på svar fra SO. :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...