AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Sædprøve viser 0 spermier. Lege sier han ikke er steril og at det må gjøres et forsøk på å hente ut sædceller rett fra pungen først. Det kan hende det bare var noe feil i "transporten" og at de ligger der selvom de ikke kommer ut med utløsningen. Finnes det noen i samme situasjon eller som har vært i samme situasjon der mannen hadde bra spermier i pungen på tross at de ikke kom ut i glasset? Erfaringer? Anonymkode: 7c3b4...8d2
_Bissy_ Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Hos oss er mannen sterilisert. Hentet ut ved tese/pesa og der fant de 😊
Alex82 Skrevet 23. september 2018 #3 Skrevet 23. september 2018 På 20.6.2017 den 18.49, _Bissy_ skrev: Hos oss er mannen sterilisert. Hentet ut ved tese/pesa og der fant de 😊 Hvordan gikk det med dere? Fikk dere barn 😉
IsaLuna Skrevet 24. september 2018 #4 Skrevet 24. september 2018 Jeg var i ferd med å innlede et forhold til en mann som hadde sterilisert seg for noen år tilbake, og spurte gynekologen min om prognosene for å få barn med han. Gynekologen sa at sannsynligheten var stor med TESA/PESA , og at dersom det var noen spermier der, så var oddsene gode for at metoden ville lykkes. Så jeg tenker at så lenge det er noe liv, så er det fullt mulig.
_Bissy_ Skrevet 24. september 2018 #5 Skrevet 24. september 2018 10 timer siden, Alex82 skrev: Hvordan gikk det med dere? Fikk dere barn 😉 Fikk barn på første forsøk 👌🏻😊
Alex82 Skrevet 24. september 2018 #6 Skrevet 24. september 2018 12 timer siden, _Bissy_ skrev: Fikk barn på første forsøk 👌🏻😊 Gratulerer ❤️ kan jeg spørre om det var dyrt? Og ondt etterpå for mannen? Og hvor dere gjorde det? Sprøytet di inn steden i deg når du trodde du hadde eggløsning? 😍💪
_Bissy_ Skrevet 25. september 2018 #7 Skrevet 25. september 2018 6 timer siden, Alex82 skrev: Gratulerer ❤️ kan jeg spørre om det var dyrt? Og ondt etterpå for mannen? Og hvor dere gjorde det? Sprøytet di inn steden i deg når du trodde du hadde eggløsning? 😍💪 Dyrt var det.. kostet vel ca 45000 totalt for medisiner og forsøk. Mannen hadde litt ubehag etterpå, men ikke så mye som han trodde det skulle bli 😊 Jeg måtte gå på medisiner og ha egguthenting (selv om det ikke var noe gale med meg), så befruktet de før de satt et embryo i meg 😊 Vi gjorde det hos Hausken 😊
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 Her er også mannen sterilisert. Vi fikk behandling på St.Olavs, hvor de hentet ut sperm fra hans terstikkel og egg fra meg. Vi fikk barn på første forsøk Siden det er offentlig er det billigere. Vi fikk refundert alle kostnader over 25.000 tror jeg det var. Anonymkode: 187b6...d04
kokkosmamma Skrevet 23. oktober 2018 #10 Skrevet 23. oktober 2018 På 28.9.2018 den 21.13, AnonymBruker skrev: Her er også mannen sterilisert. Vi fikk behandling på St.Olavs, hvor de hentet ut sperm fra hans terstikkel og egg fra meg. Vi fikk barn på første forsøk Siden det er offentlig er det billigere. Vi fikk refundert alle kostnader over 25.000 tror jeg det var. Anonymkode: 187b6...d04 Prøvde dere på noe annen metode først, eller bare hentet di fra pungen? Og hvordan la du som kvinne dette ut for legen først? Var det noe du sjekket med deg først?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå