Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et veldig lite behov for å være sosial. Jeg trives best alene og føler at andre mennesker ødelegger humøret mitt. Når jeg er med andre mennesker er jeg ikke interessert i å snakke, og ingen temaer er interessante å snakke om. Jeg sitter bare og fantaserer om å dra hjem og kose meg med musikk for det er så kjedelig og jeg blir i så dårlig humør. Til og med alkohol gir meg ikke lyst til å snakke. Hva er galt med meg? 

Anonymkode: 65116...3e3

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du henger kanskje med feil mennesker? Inntil du treffer noen du har lyst til å være sammen med, så kan du vel bare gjøre som du vil? 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et veldig lite behov for å være sosial. Jeg trives best alene og føler at andre mennesker ødelegger humøret mitt. Når jeg er med andre mennesker er jeg ikke interessert i å snakke, og ingen temaer er interessante å snakke om. Jeg sitter bare og fantaserer om å dra hjem og kose meg med musikk for det er så kjedelig og jeg blir i så dårlig humør. Til og med alkohol gir meg ikke lyst til å snakke. Hva er galt med meg? 

Det er ikke noe galt med deg. Noen mennesker trives best i eget selskap, ikke noe galt i det. 

• Liker 1
Gjest Cyrus
Skrevet

Du kan få bytte med meg. Jeg liker å være sosial, men jeg har kanskje verdens minste omgangskrets. Og livet mitt ellers gjør at jeg nesten ikke har tid til å omgås med dem engang 😄

AnonymBruker
Skrevet

Autisme

Anonymkode: c9d0f...ee9

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det veldig likt, men jeg tror det har mest å gjøre med at jeg ikke har så mye til felles med dem. Jeg liker å prate om ting jeg føler betyr noe, som politikk og samfunn, mens andre føler jeg stort sett ønsker å snakke om trivielle ting jeg gir blaffen i, folk som har gjort ting osv. Det som gjør det så vanskelig er at man ikke akkurat kan bryte ut heller da det ikke er lett å få et helt nytt kontaktnett.

Anonymkode: 0636a...581

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...