Thomasine Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Har noen den?! Jeg har nettopp fått den. Er ikke ute etter å høre hvor dårlig den evt. er. Det er denne jeg har! Derimot klarer jeg ikke f.eks å fjerne en ufattelig laaang lyd som kommer hver gang jeg får en sms... :o Jeg kan forandre melodi på meldinger, men den gir seg jo ikke med å ringe... er det nødvendig da... :-? Også klarer jeg ikke bestille meg ringelyder. Hva må jeg installere?! WAP? Ja, jeg ER grønn..... :oops: :oops:
Thomasine Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2005 Ingen som har denne telefonen... :-?
Polly Ester Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Du må ha WAP for å laste ned ringetoner, ja... Vet ikke hvilket abo du har, men har du netcom kan du gå inn på netcom.no og instillinger for internett. Der skriver du inn mobilnr. og telefontypen din og så får du oppsettet tilsendt til din mobil. Når det gjelder meldingslyd så må du bare velge en lyd som er kort... ikke en hel melodi... Håper dette hjalp. Ellers finner du kanskje mer ut på hjemmesidene til Siemens...
Mrs. B Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 Det er kanskje enklere å få hjelp her inne: > Club-Siemens Norge
Gjest happyending Skrevet 6. januar 2005 #6 Skrevet 6. januar 2005 wap-oppsett kan du få tilsendt tror jeg, men mms må settes opp manuelt.. =)
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Jeg skulle gjerne ha sagt litt om denne telefonen, men da blir det ikke noe positivt. Jeg hadde min i 6 mnd, da byttet jeg tilbake til min gamle telefon (og da ble det nokia).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå