Gjest Sunflower Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Hei! Har nå endelig fått lagt ut noen bilder fra vår fantastiske dag 6. juli, og har dere lyst, kan de sees på http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=67342 Stor sommerklem fra Sunflower :D
vinterbrud 010203 Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Jeg var kjempespent, men tror ikke jeg kommer inn på siden din.... Hem
Gjest Sunflower Skrevet 1. august 2002 #3 Skrevet 1. august 2002 Hmmm, merkelig, prøvde linken igjen, og jeg kommer rett inn på sidene. Prøv igjen, og gi meg beskjed hvis det ikke funker da heller! S
Gjest gjest Skrevet 1. august 2002 #4 Skrevet 1. august 2002 Du kommer ikke inn på siden hvis du har skrudd av pop-up på nettleseren din. Bildene kommer opp som et ekstra vindu.
HMSP Skrevet 1. august 2002 #5 Skrevet 1. august 2002 Nydelige bilder! Heldige med været var dere også. Gratulerer så mye!!! Klem
vinterbrud 010203 Skrevet 1. august 2002 #6 Skrevet 1. august 2002 Jepp, det var pop-upen som gjorde utslaget. Nå har jeg sett boildene; du var nydelig, Sunflower!
Mailin Skrevet 1. august 2002 #7 Skrevet 1. august 2002 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Så nydelig!!!! Eg blir heilt dårlig (på ein god måte!!!), eg gleder meg sånn til 12. juli 2003!!!!!! Byrja nesten å grine då eg gjekk gjennom fotoalbumet dykkar. NYYYYYYDELIG!!!!! ......................sukk
Salamandra Skrevet 1. august 2002 #8 Skrevet 1. august 2002 Så fine dere var.. Gratulerer!! :D Frk. Busybody
Gjest Rose, ikke innlogget Skrevet 1. august 2002 #9 Skrevet 1. august 2002 Gratulerer!!! Så morsomt å se bildene av deg, du har jo brudebuketten jeg skal ja jo! Nydelig vær ser det også ut at dere hadde : )
Huldra Skrevet 1. august 2002 #10 Skrevet 1. august 2002 Nydelig!! Hva måtte du gi for buketten din? Og hvordan valgte du å gjøre mannens og forlovers blomster? Synes også at den buketten er så fin skjønner du....
Gjest Sunflower Skrevet 1. august 2002 #12 Skrevet 1. august 2002 Tusen takk for de positive tilbakemeldingene, det varmer godt !!! Vi selv er veldig fornøyde, vi fikk akkurat den dagen vi håpet på og mer til, inkl. flott vær! Huldra: Jeg måtte betale tot. kr. 2200,- hos floristen. Dette inkluderte buketten og 4 brystbuketter, brystbukettene à kr. 100,-. Siden prisen varierer på blomstene uke til uke visste jeg ikke prisen før selve dagen, fikk høre da jeg bestilte at det kunne bli alt mellom 1500,- til 2500,-, og det var særlig cala'ene som varierer veldig i pris, alt fra 30- 40,- kr. til 90,- ofte! Jeg ga beskjed om at brystbukettene skulle bestå av eføy og en mørk rød rose, maken til den i buketten. Floristen lagde deretter som bestilt, men satte også på noen små, tette "strå" som litt "fyllmasse" på den ene siden, og det ble veldig pent! Du ser brystbuketten veldig tydelig på det bildet hvor vi holder i champagneglass, på det stedet velkomstdrinken ble servert, og også på det nærbildet av kysset på kirketrappa.
Stinemor Skrevet 1. august 2002 #13 Skrevet 1. august 2002 Jeg kommer ikke inn på linken din jeg...............den bare venter og venter også får jeg tilslutt beskjeden "finner ikke server"....................urettferdig..............jeg vil også se!!!!! :evil: Får prøve en gang til litt senere da - rart dette, har jo prøvd mange ganger allerede! Oppgitt klem fra Stinemor
Løven Skrevet 1. august 2002 #14 Skrevet 1. august 2002 Samme her. Jeg kommer heller ikke inn på siden. Er kjempe spent...
Gjest ks Skrevet 1. august 2002 #15 Skrevet 1. august 2002 ka farken e pop-up? får itj t å sjå nå bilda æ, heller!!
Løven Skrevet 2. august 2002 #16 Skrevet 2. august 2002 Nå har jeg sett bildene, og de var nydelige. Flott brudepar, lekker bukett, alt så ut til å være perfekt. Lykke til videre i livet sammen :D
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #18 Skrevet 2. august 2002 Dere var fantastisk nydelige på dagen :D Lykke til videre i ekteskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå