AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Noen som har gjort dette,istedenfor å gå for en full bachelor? Og hvordan gikk det med jobbmulighetene? Jeg jobber i et lavtlønnet yrke og har ingen mulighet til å finansiere en hel bachelorgrad.Har dessuten brukt opp retten til støtte fra Lånekassen da jeg har en annen utdanning fra før. Anonymkode: dd014...4ec
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Altså ettårig? Bedriftsøkonom eller markedsøkonom på BI? Anonymkode: a50ff...e78
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså ettårig? Bedriftsøkonom eller markedsøkonom på BI? Anonymkode: a50ff...e78 Ja,tenkte på noe i den retning,der jeg kan ta ett eller to kurs per semester. Hva er best å satse på av disse to? ts Anonymkode: dd014...4ec
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Altså dele opp studiet som i utgangspunktet bare er på to semester? Tror det skal gå. Vet det er mulig å plukke enkeltfag i bedriftsøkonomistudiet som Høgskolen Kristiania har. Sikkert mulig på BI også. Anonymkode: a50ff...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå