Gå til innhold

Hvilket regnsett til bhg start?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei flinke mødre :)

Hva annbefaler dere ? 

Det står mellom Didrikson Reima eller Polarn o pyret. 

Hvilket regnsett er best og hva har dere erfaring med ? Det er forresten  til en 2 åring:)  

Kan også si at.

Didrikson får jeg på tilbud til 369. 

Reima til 299 

Polarn o pyret til 650 ( synes denne var litt dyr da ) 

Anonymkode: 27603...603

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale stormberg sitt regntøy

Anonymkode: 12c84...988

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen hvor mine går, anbefaler regntøy fra Stormberg. Det er det vi kjøpte, og vi er fornøyd. Det vi hadde tidligere, lakk.

Anonymkode: b8303...a06

AnonymBruker
Skrevet

Oljehyre og gummistøvler. Da kan en ta en runde med hageslangen før en slipper barna innomhus.

Anonymkode: cbcdc...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å vurderer Didriksons selv. Har en på 1 1/2 som skal begynne i bhg i august.

Til mine to eldste har jeg brukt mest Reflex og KappAhl, helt greie de også, men tenkte å prøve noe annet nå

Anonymkode: 81bdd...c78

AnonymBruker
Skrevet

Eneste som mulignes klarer å holde ungen her i huset er tørrdrakt, ungen virkelig lver på å svømme i alle vanndammer den finner :nori:

Anonymkode: 31ccb...1b8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eneste som mulignes klarer å holde ungen her i huset er tørrdrakt, ungen virkelig lver på å svømme i alle vanndammer den finner :nori:

Ungen her i huset tørr ...

Skrevet

Vi bruker Reflex uten for, og er veldig fornøyd, også når hun bader i vannpyttene. 

Skrevet (endret)

Har kjøpt mest regnklær i merket Vill til ungene. Og har arvet en del Helly Hansen-regnklær. Ser bruker over her nevnte tørrdrakt; det er nok det eneste som kunne holdt mine barn tørre. De bader jo i regnpyttene... 😁😅

Endret av missLynch
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, -venter- skrev:

Vi bruker Reflex uten for, og er veldig fornøyd, også når hun bader i vannpyttene. 

Da er jeg spent på hvordan du unngår at det kommer vann inn i halsen ved jakken? Og vann i mellom jakken og buksen når ungen ligger og ruller i vanndammen med hele kroppen?

Skrevet

Vurder også oljedress! Kattnakken har vi brukt med stor suksess. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt Didriksons fôrede regntøy i vinter, og har ikke hatt en eneste dag med skiftetøy til noen av ungene, så vi har gått til innkjøp av vanlig regntøy derfra nå også. Veldig fornøyde!

Anonymkode: a80a6...b29

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt Didriksons fôrede regntøy i vinter, og har ikke hatt en eneste dag med skiftetøy til noen av ungene, så vi har gått til innkjøp av vanlig regntøy derfra nå også. Veldig fornøyde!

Har både forede og vanlig regntøy derfra. Og skal ha det samme nå igjen. Fantastisk! :) veldig greit for ungene å slippe å ha så mange lag med klær på seg også...

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg spent på hvordan du unngår at det kommer vann inn i halsen ved jakken? Og vann i mellom jakken og buksen når ungen ligger og ruller i vanndammen med hele kroppen?

Jeg bruker ullhals på henne, og jakken sitter ganske tett på buksa så veldig, veldig skjeldent vi har opplevd vann inn der. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, hobbykokken skrev:

Har både forede og vanlig regntøy derfra. Og skal ha det samme nå igjen. Fantastisk! :) veldig greit for ungene å slippe å ha så mange lag med klær på seg også...

Hvilket sett er det du har hatt/har :)?  Har sett på det som heter didrikson waterman og det som heter slaskeman . 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket sett er det du har hatt/har :)?  Har sett på det som heter didrikson waterman og det som heter slaskeman

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket sett er det du har hatt/har :)?  Har sett på det som heter didrikson waterman og det som heter slaskeman

Waterman på sommerstid (forskjellen på waterman og slaskeman vet jeg dessverre ikke!) og.... Boardman på vinterstid. Fantastisk med fleecevest på buksa, og fôret er SÅ mykt! :rodmer: 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, -venter- skrev:

Jeg bruker ullhals på henne, og jakken sitter ganske tett på buksa så veldig, veldig skjeldent vi har opplevd vann inn der. 

På sommeren også når det er en god del plussgrader? Ullhalsen vil jo trekke inn vann den også... 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket sett er det du har hatt/har :)?  Har sett på det som heter didrikson waterman og det som heter slaskeman . 

Begge. Utstyrsfreak!

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På sommeren også når det er en god del plussgrader? Ullhalsen vil jo trekke inn vann den også... 

Ikke på sommeren, da er ikke litt vann farlig. Ellers bil ull trekke litt vann ja, men man unngår det viktigste, at barnet blir kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...