Gå til innhold

Lommepenger Thailand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg reiser til Thailand om noen dager, og lurer på hvor mye jeg må beregne i lommepenger til en person? Transport (fly, taxi osv) og mat er betalt. 

Hvor mye penger går egentlig med til opplevelser (pluss eventuelt kjøring til opplevelser), snacks, alkohol, flyplassmat osv for 1 person? Jeg ønsker å leve godt der nede, men vil ikke ta med for mye penger da jeg vet at jeg kommer til å shoppe de bort om jeg tar med for mye. 

Jeg har også veldig lyst til å dykke. Ca pris på dette?

Vi skal til området rundt Hua Hin, om det skulle ha betydning. 

Anonymkode: df324...2e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du barfine en dame må du ihvertfall ut med 300-400 baht. Pluss 500-1000 baht til selve dama. 

Anonymkode: c6003...5a6

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal du være der?

Anonymkode: 46fd5...751

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du barfine en dame må du ihvertfall ut med 300-400 baht. Pluss 500-1000 baht til selve dama. 

Anonymkode: c6003...5a6

Herregud

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe noe dame. 

Skal være der i 2 uker. 

Anonymkode: df324...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Alt kommer jo ann på hva du skal. Utflukter osv., det koster litt.

Thailand har blitt ett populært feriemål for mange, og derav er det blitt egne priser for turister på mange av attraksjonene.

Det er generelt billig for mat og drikke. Men du kan også få dyrere der også, alt etter hva man selv velger.  

Så tatt i betrakting av at du ønsker å få med deg noen utflukter/attraksjoner, ville jeg nok hatt ett sted mellom 10-12k siden du skal være der i 14 dager. Da har du litt ekstra å rutte med.  

Anonymkode: e0ed6...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...