AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #101 Skrevet 24. juni 2017 1 time siden, HarryDotter skrev: Åja 😊 De trodde ikke i sverige at Malmø ville ligne libanon i 2017 heller....men det gjør det. Norge bør passe seg fremover så sci-fi historien min ikke skal bli virkelighet. Malmø ligner ikke Libanon. Dette er oppspinn fra folk som tjener på fremmedfrykt. Folk som bor i områdene kjenner seg jo ikek igjen. Dette hadde du visst om du orienterte deg litt, og ikke bare leste "fakta" fra kilder du selv finner interessant eller troverdige. Jeg sier ikke at det ikke er store utfordringer knyttet til fremmedkulturelle i Malmø, men situasjonen er voldsomt hauset opp i media. http://tjomlid.com/2015/11/10/om-no-go-soner-svenske-voldtektstall-og-oppdiktede-kilder/ Anonymkode: 590e2...ff6
Gjest HarryDotter Skrevet 25. juni 2017 #102 Skrevet 25. juni 2017 På Sat Jun 24 2017 den 11.36, AnonymBruker skrev: Malmø ligner ikke Libanon. Dette er oppspinn fra folk som tjener på fremmedfrykt. Folk som bor i områdene kjenner seg jo ikek igjen. Dette hadde du visst om du orienterte deg litt, og ikke bare leste "fakta" fra kilder du selv finner interessant eller troverdige. Jeg sier ikke at det ikke er store utfordringer knyttet til fremmedkulturelle i Malmø, men situasjonen er voldsomt hauset opp i media. http://tjomlid.com/2015/11/10/om-no-go-soner-svenske-voldtektstall-og-oppdiktede-kilder/ Anonymkode: 590e2...ff6 Det er motsatt. Media feier under teppet, hva som egentlig foregår. Det har blitt gjort både i Tyskland, Frankrike og Sverige. Likefullt popper det opp reportasjer hvor man ser på nært hold hele småsteder og bydeler fulle av muslimer som kjeppjager og angriper journalister og politi. At en og annen innbygger i en finere del av malmø påstår at dette er overdrevet, bryr meg fint lite. Det er nok av venstrevridd media som skal dekke over det som skjer! Vil anbefale deg å gjøre mer research.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå