AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Jeg skjønner ikke det der. Gutter og jenter som holder andre varme, sier masse fint og gir den andre ett håp om at det kan bli noe selvom de innerst inne vet at det aldri kommer til å skje. Ja, alle liker å bli likt og få oppmerksomhet, men skjønner ikke folk at de sårer andre? Hver gang jeg har skjønt at en gutt liker meg som noe mer enn en venn har jeg sagt klart ifra om at det ikke kommer til å bli noe mer enn vennskap. Da får han selv velge om han vil fortsette å være vennen min eller ikke. Jeg ville aldri forledet hab til å tro noe annet for at jeg skulle fått bedre selvtillit! Synes det er så egoistisk. Synspunkter på hvorfor folk gjør det? Anonymkode: 5f2b5...a03 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Det her skjønner ikke jeg heller. I mitt siste forhold, så gjorde han det slutt, han var fullstendig klar over at jeg elsket han, og slet med å komme over han. Så kom han tilbake bare noen få måneder etterpå, sa alle de rette tingene, og jeg trodde vi var blitt sammen igjen. For vi oppførte oss jo som før, og hadde det bedre enn før. Og han sa vi skulle være sammen resten av livet osv. Og jeg tenkte og, at når han var klar over at jeg elsket han, så ville ikke han bruke meg på den måten. Etter 5 mnd, hvor jeg var sikker på at vi var sammen. Så fortalte han, at han skulle på date med en annen. Så han hadde bare brukt meg, fordi han var ensom, fordi han trengte noen som elsket han. Og dette har ødelagt meg en del, for jeg orker ikke å date andre. Selv om dette er 9 mnd siden. Jeg bygde han opp, og han knakk meg. Og jeg kan ikke fatte hva som gjør, at en mann gjør dette. Anonymkode: ce455...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Fordi de er feige. Jeg er ganske tydelig selv på hva jeg vil, men møter menn som smisker bare for å få smisk tilbake. Bare løgn og tull. De er jo dumme når de holder på slik for når dette blir oppdaga så smeller det også. Jeg gidder ikke være en annens selvtillitsboost. Anonymkode: 3e970...441 1
herzeleid Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Er vell kanskje ikke alle som vet selv heller? Mange blir kanskje tiltrukket av følelsen den andres hengivenhet gir uten å reflektere så mye mer over saken, mens andre igjen kanskje ikke er fullstendig klar over hvor sterkt den andre føler. I en del tilfeller tror jeg nok kommunikasjonen skranter litt dessverre. 1
Ardenus Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Fordi mennesker elsker å være egoister tydeligvis, MEG MEG MEG og mer MEG.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 Veldig mange ønsket ikke kjæreste. De har bare glemt at alle har behov for bekreftelse og anerkjennelse. Så da stjeler de dette fra andre. Og alle ender opp som forvirra, single og kyniske vrak Anonymkode: 3e970...441 1
Ardenus Skrevet 20. juni 2017 #8 Skrevet 20. juni 2017 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: -He... -JEGHARKJÆRESTEALTSÅ 2
Gjest rayon de soleil Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 På 20.6.2017 den 8.19, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke det der. Gutter og jenter som holder andre varme, sier masse fint og gir den andre ett håp om at det kan bli noe selvom de innerst inne vet at det aldri kommer til å skje. Ja, alle liker å bli likt og få oppmerksomhet, men skjønner ikke folk at de sårer andre? Hver gang jeg har skjønt at en gutt liker meg som noe mer enn en venn har jeg sagt klart ifra om at det ikke kommer til å bli noe mer enn vennskap. Da får han selv velge om han vil fortsette å være vennen min eller ikke. Jeg ville aldri forledet hab til å tro noe annet for at jeg skulle fått bedre selvtillit! Synes det er så egoistisk. Synspunkter på hvorfor folk gjør det? Anonymkode: 5f2b5...a03 Jeg aner ikke hvorfor noen gjør slik, selv er jeg alltid ærlig om hva jeg føler og ikke føler, sier det rett ut dersom jeg bare vil ha sexen og ikke kan gi den andre noe følelsesmessig av en eller annen grunn...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, rayon de soleil skrev: Jeg aner ikke hvorfor noen gjør slik, selv er jeg alltid ærlig om hva jeg føler og ikke føler, sier det rett ut dersom jeg bare vil ha sexen og ikke kan gi den andre noe følelsesmessig av en eller annen grunn... Men godtar du svaret du da får fra den andre uten å søke videre bekreftelser, det er spørsmålet. Anonymkode: babcb...f67
Gjest rayon de soleil Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men godtar du svaret du da får fra den andre uten å søke videre bekreftelser, det er spørsmålet. Anonymkode: babcb...f67 Selvfølgelig godtar jeg svaret fra den andre. Jeg er veldig tydelig på hva mine relasjoner er...
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 Folk med lav selvtillit gjør dette, de har også andre issues, manglende intigritet ..så det er ikke noe tap, ingen verdi. Anonymkode: 8b4d9...289
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #13 Skrevet 24. juni 2017 2 timer siden, rayon de soleil skrev: Selvfølgelig godtar jeg svaret fra den andre. Jeg er veldig tydelig på hva mine relasjoner er... .. Anonymkode: babcb...f67
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #14 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har hatt skikkelig vårrengjøring nå. I min venneliste på SoMe har jeg hatt et stort antall menn for bekreftelse/oppmerksomhet. Mest på Snap. De hadde meg på lista si av samme grunn. Bare tull. Man vet jo at det ikke vil bli noe med disse. Var bare litt småflørting. Ingen av oss brukte hverandre men den ene var litt i grenseland. Så når jeg sletta han, så tok jeg med resten. Jeg er vant til alltid å ha en mann jeg kan flørte lett med. Nå har jeg absolutt ingen. I begynnelsen var det helt snodig og jeg følte meg så sårbar. Følte jeg ikke hadde noen beskyttelse rundt meg. Nå er det bare digg. Jeg er så mye sterkere. Og roligere. Og skulle jeg møte en bra mann, så er jeg også mer åpen og mottakelig. Anonymkode: 3e970...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå