Gå til innhold

Erfaringer med analsmykke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å skaffe meg analsmykke, og trenger å vite litt om hvordan det fungerer i praksis.

Jeg er kvinne, singel, 37 år, relativt liten, det man kaller veltrent og har et ganske aktivt sexliv. En tidligere FF innviet meg i den anale verden, og de siste par årene har jeg utforsket denne delen av min seksualitet med stor interesse og glede.

Er det noen her som har erfaring med analsmykker? Hvor lenge kan man bruke det før man tar det ut? Hvordan er det å sitte? Hva slags reaksjoner har dere fått?

Anonymkode: 71a0b...d81

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå måtte jeg jaggu google analsmykke for det var ikke noe jeg hadde hørt om før, men så jo fort at dette var buttplug.

Så vidt jeg vet så kan du ha det i så lenge du "orker" og ikke skaper ubehag, husk glidemiddel eller så kan det være ubehagelig å få ut igjen.

Ang om den sitter eller ei kommer nok an på buttpluggen, utformingen, men tror de fleste sitter bra. Kos deg :D

AnonymBruker
Skrevet

"Analsmykke" da gitt, hvorfor ikke kalle en spade for en spade som f.eks. "Noen som har erfaring med å trappe ting oppi ræva?"

Anonymkode: 777b5...215

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hæ, er det noe som heter det også :hakeslepp: Hva pokker skal man med et smykke oppi rassen :sjokkert:

Gjest Coolaid
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Analsmykke" da gitt, hvorfor ikke kalle en spade for en spade som f.eks. "Noen som har erfaring med å trappe ting oppi ræva?"

Anonymkode: 777b5...215

Fordi det er faktisk noe som heter analsmykke. Det er laget som et smykke som man putter i analen. Hvor vanskelig kan det være å forstå uten å være frekk. En ring eller halssmykke er et smykke - ikke noe som man kjøper i butikken som selger "ting man trer på fingrene eller henger på halsen".... butikken heter vanlig vis gulsmed. 

Skrevet

Analsmykke... jeg tenker piercing og lurte på hva i helsike man skal stikke høl i huden rundt der etter.
Hver sin lyst og smak - kos deg du!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...