AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #1 Skrevet 20. juni 2017 Møtte en kjekk fyr på byen, og vi hadde utrolig god kjemi. Jeg merket også at han var interessert. Men jeg er nok litt feig og sjenert når det kommer til stykke, så det ble aldri noe. Det jeg lurer på er hvordan skal jeg gi inntrykk for at jeg vil være med hjem? Har selvfølgelig vært på fest hvor jeg har klina med en fyr som har gjort det "lett" for begge å skjønne at vi ønsker å sove sammen den natten. Men sånn som nå feiga jeg skikkelig ut fordi jeg føler han "må" kysse meg først da jeg er litt usikker på meg selv og ikke tørr dette. Hvordan vise at jeg faktisk ønsker å rote uten å direkte begynne rotinga selv? Anonymkode: ed44d...ecb
Katten.2.0 Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Hvaaaaa med å bare ta initiativ selv? De fleste gutter er elendig til å oppfatte hint. 1
deedee_ Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Bare si noe som "Satser på narch hos deg i kveld 😉" eller noe, eller inviter han hjem på narch hos deg. 1
Sykkelkopp Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Følger du meg hjem så jeg slipper å gå alene midt på natten? Vil du komme inn for litt....te?
Forundret.. Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Du synger bare; Vil du værra med mæ hjem i natt? Sove i samme seng i natt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå