Gå til innhold

venninnen min vil ligge med ons'et mitt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg vet ikke helt hva jeg føler om dette her, så må bare lufte det og vil gjerne høre litt synspunkt.

Jeg hadde sex med en kollega jeg hadde crushet litt på for noen måneder siden. Tror det er det beste ons'et jeg har hatt, og var rimelig fornøyd med at han ville ha meg hjem kan du si. Det ble med den ene gangen, men vi har snakket noen ganger på byen i ettertid og han sa her for ikke lenge siden at han måtte bli med meg hjem igjen en gang.
Nå driver jeg på med en annen, så hadde naturligvis aldri tatt han med hjem nå. Men jeg syns den kvelden var så bra, at jeg liker tanken på å ha han som en back up call om ikke han jeg driver med skulle fungert. Men... så er det noen ting..

En veninne av meg matchet med han etter oppfordring fra meg, for jeg ville bare se om det ble match. Hun er ganske glad i å ligge rundt, men vet godt at jeg var med han og hadde en veldig hyggelig kveld, og han har aldri vært et tema for hennes fremtidige ligg akkurat. Men nå har de begynt å snakke, og det antakeligvis ganske mye, for nå sier hun at hun klarer ikke love at ikke de ikke kommer til å ha sex. 

Jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle sagt, siden jeg for det første holder på med en annen så hvorfor skal jeg bry meg liksom. Og for det andre klarte jeg å ligge med kompisen hans etter han. Og for det tredje var det jo bare et ons. Men jeg syns det er litt kjipt å godta likevel, siden det virker som de nesten planlegger å møtes, og siden hun vet at jeg har crushet på han.
I tillegg skal vi flytte sammen, og sjansen for at hun tar med han hjem til oss (min leilighet) er jo da plutselig der. Er jeg helt sykt egoistisk og burde bare drite i dette og si kjør på? På en måte føler jeg jo det, men på en annen måte føler jeg at gode venninner burde holde seg unna de du har vært med, og særlig hvis det har vært noen man har vært betatt av? 

Anonymkode: 2c532...b62

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Er du kontrollerende på alle måter?

Skrevet

Hun kan lufte det for deg, og hvis du er ukomfortabel med dette, så får hun velge mellom denne mannen og vennskapet med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, så DU ville at hun skulle trykke liker på han fordi DU ville se om det ble match? Men nå som DE ønsker å møtes så er det plutselig ikke greit?

For en dramaqueen du er. Nei, legg dette bak deg og la venninnen din også ha det like gøy med menn som du tydeligvis har. 

Anonymkode: 5a4e9...495

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

En uskreven regel er at man aldri ligger med eksen til en venn.

Anonymkode: 4d64b...035

• Liker 5
Skrevet

Virker som at hun var nysgjerrig på om han liker venninnen hennes, og det er jo greit nok. Det står ingenting om at hun har prøvd å spleise dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En uskreven regel er at man aldri ligger med eksen til en venn.

Anonymkode: 4d64b...035

Dette er jo ikke en eks. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Venninders første bud : Rør aldri en din venninde har rørt før !

Syns hun er hensynsløs og dritkjip venninde som tar den tonen at hun ikke kan love at hun ikke kommer til å ligge med han.
Han er ulovlig terretorie for henne, med mindre du har sagt at det er greit de flørter og ønsker de lykke til - og det skal sykt mye til for at man sier eller syntes er ok. 
For meg hadde dette bevist at hun ikke var lojal i det hele tatt som venninde, og jeg ville revurdert hele flyttinga. Sånne "venninder" kan plutselig finne på å stjele fra deg når du ikke er hjemme , og sette seg på fanget til kjæresten din mens du henter mat også. Dårlig vennindemateriale.

Anonymkode: 693c4...7ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd å spleise dem. Ville se om det ble match bare for gøy, og fordi han visste at vi er venninner. Trodde ikke det kom til å ende med at de vil møtes for et ligg da akkurat. Føler jeg ikke har så mye jeg skulle sagt siden jeg holder på med en annen nå uansett, men syns fortsatt det er litt teit at av alle velger hun å snakke så mye med akkurat han. Hun har jo hele tiden visst at jeg crushet på han og han har aldri vært noe interessant for hun før nå etter de begynte å snakke.
- ts

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ikke en eks. 

Jo, på sett og vis. I vid forstand.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, OnFire skrev:

Virker som at hun var nysgjerrig på om han liker venninnen hennes, og det er jo greit nok. Det står ingenting om at hun har prøvd å spleise dem.

Det er det jo heller ingen som har hevdet. Poenget er at de er egne individer med egne tanker og følelser. Når man har tatt seg til rette og bedt en venninne trykke liker på en person for å sjekke om han liker tilbake må man nesten akseptere at man da har dannet et potensielt fundament for en relasjon. Husk at det er en annen person i enden som nok er uforstående til at venninnen trykket liker på han kun for nysgjerrigheten til TS. 

Man kan dessuten stille seg undrende til hvor betatt TS er av han når hun ikke tok initiativ til videre kontakt etter de hadde hatt sex og videre har hun funnet seg en ny. Høres ut som hun bare vil ha han nå siden venninnen vil ha han. Hun har jo hatt muligheten hele tiden. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, OnFire skrev:

Jo, på sett og vis. I vid forstand.

Nei. Tviler på at denne fyren vil se på TS som en eks. 

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Tviler på at denne fyren vil se på TS som en eks. 

Det spiller jo ingen rolle, og det er uansett ikke viktig å sette en merkelapp på dette. Det som betyr noe er at de hadde sex, TS hadde følelser for ham og nå er hun ukomfortabel med at venninnen skal ligge med ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, OnFire skrev:

Det spiller jo ingen rolle, og det er uansett ikke viktig å sette en merkelapp på dette. Det som betyr noe er at de hadde sex, TS hadde følelser for ham og nå er hun ukomfortabel med at venninnen skal ligge med ham.

Hvorfor kommenterer du da på at jeg skriver at han ikke er en eks som noen andre her påstår at han er? Det var bare en rettelse. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noen ex, hallo. det var et ons som jeg crushet på.
- ts

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommenterer du da på at jeg skriver at han ikke er en eks som noen andre her påstår at han er? Det var bare en rettelse. 

Jeg mener bare at det er lov å kalle dette en eks. Ville ikke gjort det selv, for jeg sier bare "eks" hvis man har vært i et forhold.

Hvis man påstår at han ikke er en eks, som en objektiv sannhet, så blir det som å uttale seg om hva som er utroskap og ikke, som også er subjektivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, OnFire skrev:

Dette. Og derfor skal venninda holde seg unna ellers er hun faen meg en falsk venninde!

Anonymkode: 693c4...7ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg vet ikke helt hva jeg føler om dette her, så må bare lufte det og vil gjerne høre litt synspunkt.

Jeg hadde sex med en kollega jeg hadde crushet litt på for noen måneder siden. Tror det er det beste ons'et jeg har hatt, og var rimelig fornøyd med at han ville ha meg hjem kan du si. Det ble med den ene gangen, men vi har snakket noen ganger på byen i ettertid og han sa her for ikke lenge siden at han måtte bli med meg hjem igjen en gang.
Nå driver jeg på med en annen, så hadde naturligvis aldri tatt han med hjem nå. Men jeg syns den kvelden var så bra, at jeg liker tanken på å ha han som en back up call om ikke han jeg driver med skulle fungert. Men... så er det noen ting..

En veninne av meg matchet med han etter oppfordring fra meg, for jeg ville bare se om det ble match. Hun er ganske glad i å ligge rundt, men vet godt at jeg var med han og hadde en veldig hyggelig kveld, og han har aldri vært et tema for hennes fremtidige ligg akkurat. Men nå har de begynt å snakke, og det antakeligvis ganske mye, for nå sier hun at hun klarer ikke love at ikke de ikke kommer til å ha sex. 

Jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle sagt, siden jeg for det første holder på med en annen så hvorfor skal jeg bry meg liksom. Og for det andre klarte jeg å ligge med kompisen hans etter han. Og for det tredje var det jo bare et ons. Men jeg syns det er litt kjipt å godta likevel, siden det virker som de nesten planlegger å møtes, og siden hun vet at jeg har crushet på han.
I tillegg skal vi flytte sammen, og sjansen for at hun tar med han hjem til oss (min leilighet) er jo da plutselig der. Er jeg helt sykt egoistisk og burde bare drite i dette og si kjør på? På en måte føler jeg jo det, men på en annen måte føler jeg at gode venninner burde holde seg unna de du har vært med, og særlig hvis det har vært noen man har vært betatt av? 

Du har ingeting du skulle ha sagt.

Anonymkode: 404e1...fa5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dere høres egentlig ut som om dere passer sammen hele gjengen. Herlighet for et slitsomt liv dere lever.

Anonymkode: 88fad...9e3

• Liker 6
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så DU ville at hun skulle trykke liker på han fordi DU ville se om det ble match? Men nå som DE ønsker å møtes så er det plutselig ikke greit?

For en dramaqueen du er. Nei, legg dette bak deg og la venninnen din også ha det like gøy med menn som du tydeligvis har. 

Nei. Det er ikke dramaqeen. Det er en person som kontrollerer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...