AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Jeg har ei jente som jeg har holdt på med i et år no. Vi har hele iden vært klar på at vi treffer andre, og treffes en gang i uken og tilbringer kvelden og natten sammen. De siste månedene har kontakten med henne minsket mye. Jeg får ikke noe særlig oppmerksomhet lenger. Vi pleide å chatte litt gjennom uke,og sende sånne "natta" meldinger med emoji kyss og slikt. Jeg synes det var litt kos. Nå hører jeg intet fra henne lenger, men hun vil fortsette å treffes...men jeg har en ganske sterk følelse nå av at hun ikke bryr seg om meg. Jeg tror nok ganske logisk sett at hun i denne perioden har begynt noe med en annen mann(eller flere andre), og at det er derfor jeg ikke hører så mye lenger. Og jeg liker ikke følelsen av å være nr.2(eller 3) i prioriteringlisten.(selv om jeg er det så vil jeg ihvertfall at hun prøver å få mg til å føle meg som jeg ikke er det). Asså jeg er ikke forelsket,og har ingen følelser, men dette er mitt første "fuckbuddy" forhold, og jeg føler om ikke noe annet så må det i tilegg til sexen også være god stemning,og en følelse at hun bryr seg om meg,noe som jeg ikke har. Føler meg litt femi bare for å skrive dette Jeg har ingen andre for tiden, og kommer sannsynligvis ikke til å ha sex på lenge om jeg avslutter det(jeg er ikke dame,så har ikke uendelig utvalg) , men jeg føler at jeg burde avslutte det no for min egen integritets del. Noen som kan relatere, eller hatt lignende følelser i et slikt forhold ? Anonymkode: 68443...90a
ajarRun Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Det går ikke an å slå opp med fuckbuddy. Ingen andre enn du bryr seg om degselv, dess fortere du innser det, dess bedre. Vel, kanskje moren din bryr seg om deg... Å finne en sexpartner er ikke vanskelig: Vær attraktiv Si til noen du vil knulle: "Nice shoes, wanna fuck?" gjenta til du får napp.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Fuckbuddies forsvinner med tiden. Når nyhetsverdien eller fetishen for samme greia eller hva det var som skapte sexinteressen forsvinner, så er det ikke mer igjen og du må skaffe en ny relasjon for samme greia, eller en relasjon som har mer enn et parameter som innhold. Anonymkode: abff2...b37 3
Sillyline Skrevet 19. juni 2017 #4 Skrevet 19. juni 2017 Det er jo ikke noe å slå opp med når dere ikke er i et forhold? Det er bare å gå videre, det har tydeligvis hun gjort. Dersom det ikke er noen som helst følelser inni bildet, bør det vel ikke være noe problem om du blir behandlet som du nr.2 eller nr.3? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Fuckbuddy er ikke noe "forhold". Dere har vært klare på at dere har sex med andre, så å bli bitter for at du ikke er nr 1 lenger understreker jo at du faktisk har følelser. Du liker ikke at noen andre blir valgt foran deg, men sånn er det faktisk når man finner noen som man kommer enda bedre overens med eller har enda bedre sex med. Hva trodde du? At hun skal avvise bra menn, for å fortsette å ligge med deg like ofte, når dere ikke har følelser for hverandre eller skal bli noe forhold eller seriøst? Nok et bevis på at menn vil ha pose og sekk.... Anonymkode: 445a2...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Du har følelser for henne kamerat kanskje ikke en dyp forelskelse (undertrykte du den?) men du bryr deg om hva hun tenker om deg. Hun har gått videre og du sitter igjen og har nesten litt følelsen av et brudd. Hadde du hatt baller så hadde du kunne beholdt henne. Anonymkode: 0a7f5...734
Gjest C.Tramell Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 Det høres ut som du trenger en kjæreste og ikke en fuckbuddy. Det ligger vel litt i sexvennforholdenes natur at de varme følelsene er fraværende? Det er jo en reserveløsning for folk som ikke finner den rette eller er interessert i et forhold. Hvis du vil ha kosemeldinger og nærhet er det nok bedre å gå for fullversjonen.
Sykkelkopp Skrevet 20. juni 2017 #8 Skrevet 20. juni 2017 Det er en dame i verden som genuint vil bry seg om deg TS, og det er moren din. Og så har du kanskje en mannlig bestevenn Fuckbuddy!? Det er siste plassen du burde gå for noe sånt. Det er for fysisk nytelse og morro. Jenta vil gi inntrykk av at hun bryr seg så lenge hun har noe å tjene på det Ja hun har nok noe på gang med andre menn. Kanskje hun har flere fuckbuddies. Kanskje dater hun en annen mann som hun ikke har sex med mens hun har sex med deg bak ryggen hans(Høres ikke så ille ut nå gjør det?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå