Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! I begynnelsen av dette semesteret fikk jeg et tilbud av en snill medstudent om å låne ei bok som er en del av pensum til eksamen var over. Jeg takket pent ja da jeg ikke hadde råd til å kjøpe en så dyr bok. Det eneste vedkommende ville var å få den tilbake til avtalt tid som er snart. Synes dette var utrolig snilt og tenker derfor å gi vedkommende noe ved siden av boka som en takk for lånet. Noe forslag til hva det kan være? Jeg har fått til svar av andre at det er totalt unødvendig da vi ikke har blitt enige å betaling. Men jeg vil jo bare vise at jeg er takknemlig for lånet. Jeg har hatt i tankene at jeg har boka i sånn stoffdeksel som beskytter boka og som jeg kan gi sammen med boka. Hva er deres tanker? Er det unødvendig? 

Takker for alle svar! 

Anonymkode: c4c21...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gi en liten oppmerksomhet som alltid slår an, og som ikke blir for mye, nemlig sjokolade. Eventuelt en is om du leverer tilbake boken på en deilig varm dag. Du trenger ihvertfall ikke å gjøre noe stort ut av det :) Kinogavekort er også koselig, og ikke veldig dyrt, hvis du vil gi litt mer.

Jeg vet ikke helt hvordan det stoffdekselet er, men det er kanskje noe du vil bruke igjen på andre bøker? Og om personen du låner boken av er ferdig med faget den brukes i, så blir den kanskje stående som oppslagsbok i bokhyllen deres, hvor dekselet ikke er like nødvendig.

Skrevet

Selvsagt er det unødvendig, men like selvsagt er det å gjøre noe likevel. Hvis du ikke gjør noe, så føler du jo at du ikke får vist takknemligheten din. Her er det tanken som teller. En pose twist? Sjekk at vedkommende liker sjokolade først. Noen er sjokomane, andre vil heller ha seigmenn.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her. Vedkommende skal ha boka i en god stund fremover. Så derfor tenkte jeg på dekselet. Vet ikke om det vil endre på noe 😄🙈 Jeg tenkte jo på sjokolade/twix, men var usikker på det med allergi eller preferanser. Så da er det kanskje best å spørre først hva vedkommende liker? 

Anonymkode: c4c21...79a

AnonymBruker
Skrevet

Stoffdeksel ville jeg ha satt aller mest pris på :)

Anonymkode: 38d6a...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...