AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Shania Twain har sluppet ny singel den 15. juni som heter Life`s about to get good. Den nye platen kommer 29. september. Fredag 16. juni opptrådte hun i New York med to nye sanger fra det kommende albumet, inkludert singelen som er sluppet. http://www.shaniatwain.com/news/shania-twain-reveals-new-album-now-available-sept-29 Life`s about to get good. https://www.youtube.com/watch?v=QywbFhmmr3s&t=125s Swinging with my eyes closed. https://www.youtube.com/watch?v=p4uEFys_Gmo Anonymkode: ea11f...f88 1
letterbomb Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Synes det er hyggelig at Shania Twain er tilbake. Hørte masse på henne da jeg var liten, og må nok innrømme at jeg foretrekker sangene spesielt fra Come on Over og Up!, men jeg ser fram til å høre hvordan de nye sangene hennes er. Life's About to Get Good virket ikke særlig spesiell ved første lytt, og synes for så vidt ikke den er så spesiell nå heller, men jeg liker den. Den har en sånn koselig Shania Twain-vibe over seg.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 På 21.6.2017 den 13.46, letterbomb skrev: Synes det er hyggelig at Shania Twain er tilbake. Hørte masse på henne da jeg var liten, og må nok innrømme at jeg foretrekker sangene spesielt fra Come on Over og Up!, men jeg ser fram til å høre hvordan de nye sangene hennes er. Life's About to Get Good virket ikke særlig spesiell ved første lytt, og synes for så vidt ikke den er så spesiell nå heller, men jeg liker den. Den har en sånn koselig Shania Twain-vibe over seg. Hun har sagt i intervjuer at de nye sangene er forskjellige, så vi må forvente en endring - spesielt i forhold til tekst ifølge henne selv. Jeg ble veldig overasket over Swinging with my eyes closed med tanke på stilen. Det er den jeg liker best av de to. Der var det reggae i versene, noe hun ikke har gjort. Jeg gleder meg veldig til 29. september. Jeg er enig med deg at Life`s about to get good er typisk Shania Twain vibe. Anonymkode: ea11f...f88
letterbomb Skrevet 28. juni 2017 #4 Skrevet 28. juni 2017 På 27.6.2017 den 3.25, AnonymBruker skrev: Hun har sagt i intervjuer at de nye sangene er forskjellige, så vi må forvente en endring - spesielt i forhold til tekst ifølge henne selv. Jeg ble veldig overasket over Swinging with my eyes closed med tanke på stilen. Det er den jeg liker best av de to. Der var det reggae i versene, noe hun ikke har gjort. Jeg gleder meg veldig til 29. september. Jeg er enig med deg at Life`s about to get good er typisk Shania Twain vibe. Anonymkode: ea11f...f88 En endring må man nesten forvente seg uansett, i og med at hun ikke har gitt ut noe spesielt (utenom Today Is Your Day) de siste årene. Så lenge Shania Twain-viben er til stede i noen av låtene, gjør det meg ingenting om hun tester ut nye ting.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Har ikke hørt det nye ennå, men det skal jeg få gjort noe med. Anonymkode: d6a78...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå