Gå til innhold

Cellulitter (sikkert for ente gang)

Arielle

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen her som ha gode tips når det gjelder å redusere cellulitter. Regner ikke med at jeg klarer å bli kvitt dem, men.. Treningsøvelser, kremer og andre ting som fungerer mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Tja, hvis du trener styrke for beina (knebøy og utfall, markløft), blir du i hvertfall fastere i fisken. Hvis du samtidig skrubber huden med en skrubbehanske, og har et fornuftig kosthold med vekt på proteiner og langsomme karbohydrater, er du i hvertfall godt på vei.

Ellers kan jeg på det varmeste anbefale sykling, helst i terrenget, men hard spinning har sikkert også god effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine forsvant nesten da jeg kuttet ned på:

kullsyre og meieriprodukter (særlig ost). Og selvsagt alkohol,godteri, potetgull og tobakk. Leste om dette i KK for noen år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ved bruk av Firming gel fra L'oreal 2 ganger dagelig har både jeg og flere veninner merket tydelig forskjell. Prisen er det heller ikke noe å si på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg leste akkurat om en type behandling som heter Endermologi, som visstnok skal hjelpe mot cellullitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste akkurat om en type behandling som heter Endermologi, som visstnok skal hjelpe mot cellullitter.

Fikk skikeklige bilder i hodet av det navnet - tenkte terminal (sombetyr dødelig, eller enden på noe) og enden på noe på enden.. nei dette ble bare tull... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fikk skikeklige bilder i hodet av det navnet - tenkte terminal (sombetyr dødelig, eller enden på noe) og enden på noe på enden.. nei dette ble bare tull... :ler::ler:

jeg tror ikke på noen slike mirakelkurer, cellullitter er sannsynligvis noe kvinner må leve med (dessverre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke på noen slike mirakelkurer, cellullitter er sannsynligvis noe kvinner må leve med (dessverre)

Samme her - og det gjør meg jammen ikke noe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...