Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor tiltrekkes noen menn av eldre kvinner? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Hvorfor ikke? Seksualiteten er mangfoldig. Det skal vi alle være glade for.

AnonymBruker
Skrevet

Er bare nysgjerrig jeg. Er 30, og skal møte en dame som snart er 60 for å ha sex. Jeg er litt nervøs, men gleder meg veldig også. Tenner på å tenke at den unge kuken min skal inn i den gamle musa hennes. Håper hun nyter den digge kroppen min ;) 

Anonymkode: a525e...5bc

Gjest Alterego666
Skrevet

Lykke til! Det blir sikkert deilig for begge. Prøv å se at det er en person der, ikke bare et 60-tall. Be gentle, have fun!

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi de er "eldre" selv? Intellektuell bølgelengde, kjemi, felles erfaringer, personlighet, mye felles, bra sex - og mer.

Anonymkode: abc68...eed

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare nysgjerrig jeg. Er 30, og skal møte en dame som snart er 60 for å ha sex. Jeg er litt nervøs, men gleder meg veldig også. Tenner på å tenke at den unge kuken min skal inn i den gamle musa hennes. Håper hun nyter den digge kroppen min ;) 

Så hyggelig for henne da. 

Anonymkode: 4a76e...35d

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten du skriver på får meg til å tro at dette bare er vås. Enten liker du eldre/modne damer, eller så gjør du det ikke. Dette har med hele mennesket å gjøre, ikke bare det fysiske men også det mentale. Men dette blir for tungt for deg å forstå.

Les innlegget mitt lenger opp, i tråden som omhandler aldersforskjell hvis du er seriøst interessert i emnet.                              Mest av alt tror jeg du er en håpløs "gutteromsronker"

Anonymkode: 3dc8d...d57

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dytter .....

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dytter .....

Det er ikke pent å dytte eldre kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Svigermor skrev:

Det er ikke pent å dytte eldre kvinner.

Så ufattelig morsom du er, hvor i himlens navn tar du det fra

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...