Gjest Alterego666 Skrevet 20. juni 2017 #2 Skrevet 20. juni 2017 Hvorfor ikke? Seksualiteten er mangfoldig. Det skal vi alle være glade for.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #3 Skrevet 20. juni 2017 Er bare nysgjerrig jeg. Er 30, og skal møte en dame som snart er 60 for å ha sex. Jeg er litt nervøs, men gleder meg veldig også. Tenner på å tenke at den unge kuken min skal inn i den gamle musa hennes. Håper hun nyter den digge kroppen min Anonymkode: a525e...5bc
Gjest Alterego666 Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 Lykke til! Det blir sikkert deilig for begge. Prøv å se at det er en person der, ikke bare et 60-tall. Be gentle, have fun!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Kanskje fordi de er "eldre" selv? Intellektuell bølgelengde, kjemi, felles erfaringer, personlighet, mye felles, bra sex - og mer. Anonymkode: abc68...eed
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare nysgjerrig jeg. Er 30, og skal møte en dame som snart er 60 for å ha sex. Jeg er litt nervøs, men gleder meg veldig også. Tenner på å tenke at den unge kuken min skal inn i den gamle musa hennes. Håper hun nyter den digge kroppen min Anonymkode: a525e...5bc Så hyggelig for henne da. Anonymkode: 4a76e...35d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er bare nysgjerrig jeg. Er 30, og skal møte en dame som snart er 60 for å ha sex. Jeg er litt nervøs, men gleder meg veldig også. Tenner på å tenke at den unge kuken min skal inn i den gamle musa hennes. Håper hun nyter den digge kroppen min Anonymkode: a525e...5bc Måten du skriver på får meg til å tro at dette bare er vås. Enten liker du eldre/modne damer, eller så gjør du det ikke. Dette har med hele mennesket å gjøre, ikke bare det fysiske men også det mentale. Men dette blir for tungt for deg å forstå. Les innlegget mitt lenger opp, i tråden som omhandler aldersforskjell hvis du er seriøst interessert i emnet. Mest av alt tror jeg du er en håpløs "gutteromsronker" Anonymkode: 3dc8d...d57 2
Svigermor Skrevet 20. juni 2017 #9 Skrevet 20. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dytter ..... Anonymkode: 3dc8d...d57 Det er ikke pent å dytte eldre kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #10 Skrevet 20. juni 2017 3 timer siden, Svigermor skrev: Det er ikke pent å dytte eldre kvinner. Så ufattelig morsom du er, hvor i himlens navn tar du det fra Anonymkode: 3dc8d...d57 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå