marthes Skrevet 8. juli 2017 #21 Del Skrevet 8. juli 2017 Liker ikke at de lar "en som han" delta jeg, og med det mener jeg at jeg senest på onsdag hørte snakk om han på ett morgenshow på radio Norge og det at han sender ufine mld til andre damer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 8. juli 2017 #22 Del Skrevet 8. juli 2017 Det er vel fordi han er "kjendis". Mammabanden vil sikkert ha flere følgere.. Men mammabanden burde i det minste velge folk som respekterer kvinner. Ikke sånne som kjører "grab em by the pussy" stil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 9. juli 2017 #23 Del Skrevet 9. juli 2017 Karoline fra Haugesund er min favoritt Nydelig dame, som har så mye energiiiiii 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norlevo Skrevet 9. juli 2017 #24 Del Skrevet 9. juli 2017 Sanne er min favoritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 9. juli 2017 #25 Del Skrevet 9. juli 2017 Har selv snappa for dem, veldig gøy 😃 Digger Karoline da, hun er helt klart min favoritt 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devina Skrevet 10. juli 2017 #26 Del Skrevet 10. juli 2017 Artikkel i Østlands posten i dag https://www.op.no/larvik/sosiale-medier/familie/en-ufiltrert-mammahverdag-pa-snapchat/s/5-36-417672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 10. juli 2017 #27 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg synes de var bedre før de bestemte seg for å "bli kjent". Nå er det mest heder og ære og få kjente folk med, og lite ufiltrerte hverdager desverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 14. juli 2017 #28 Del Skrevet 14. juli 2017 Har fulgt dem noen uker nå. Syns ikke det er "casakaos"-tilstander ihvertfall . Virker veldig idyllisk, likestilt, og kjernefamiliepromoterende (er det et ord?!) Kunne tenkt meg å se noe litt mindre politisk korrekt i sosiale media, men folk flest kvier seg nok for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinitum Skrevet 14. juli 2017 #29 Del Skrevet 14. juli 2017 9 minutter siden, Rivjernet skrev: Har fulgt dem noen uker nå. Syns ikke det er "casakaos"-tilstander ihvertfall . Virker veldig idyllisk, likestilt, og kjernefamiliepromoterende (er det et ord?!) Kunne tenkt meg å se noe litt mindre politisk korrekt i sosiale media, men folk flest kvier seg nok for det. Ja, det var bedre før. Mer ekte. Nå handler det mest om å selge seg selv (dvs ideen deres) kontra å vise en realistisk fremstilling av mammarollen. Synd, ideen var god til å begynne med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 14. juli 2017 #30 Del Skrevet 14. juli 2017 Enig... fulgte dem etter å ha lest her, men ikke gitt meg noe enda.. kjedelig egentlig. Kunne ønske de turte være litt mer ærlige og åpne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine20 Skrevet 15. juli 2017 #31 Del Skrevet 15. juli 2017 Har ikke barn slev, så vet ikke helt hvorfor jeg begynte å følge. Men jeg digger Karoline, Aisha og Sanne ! Og når konatil og pappahjerte er med Mye inspirasjon i gründeruka, men har ikke mye interesse av AB, ØB og passionforbaking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 18. oktober 2017 #32 Del Skrevet 18. oktober 2017 I dag hiver dagens mamma Veronica Simoné ungen i barnehagen iført pysjamas. Er dette virkelig normalt? Hun legger også ut en melding hun fikk om at hun ikke var den eneste.. Altså, hva faen? Stå opp 10 min før og drit å dokumentere morgenen via snap i den grad at det påvirker bekledningen til barnet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 18. oktober 2017 #33 Del Skrevet 18. oktober 2017 5 minutter siden, GulSol skrev: I dag hiver dagens mamma Veronica Simoné ungen i barnehagen iført pysjamas. Er dette virkelig normalt? Hun legger også ut en melding hun fikk om at hun ikke var den eneste.. Altså, hva faen? Stå opp 10 min før og drit å dokumentere morgenen via snap i den grad at det påvirker bekledningen til barnet ditt! Hvorfor sender hun barnet til barnehagen i pysj? Er det en veldig god grunn eller latskap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maomao Skrevet 18. oktober 2017 #34 Del Skrevet 18. oktober 2017 11 minutter siden, GulSol skrev: I dag hiver dagens mamma Veronica Simoné ungen i barnehagen iført pysjamas. Er dette virkelig normalt? Hun legger også ut en melding hun fikk om at hun ikke var den eneste.. Altså, hva faen? Stå opp 10 min før og drit å dokumentere morgenen via snap i den grad at det påvirker bekledningen til barnet ditt! Men herlighet. Ro deg ned. Vet om flere som har måtte gjøre dette, nettopp fordi barnet er i en trassperiode og det kan ta timesvis på morgenen å få på barnet klær. Foreldre har jobb de skal rekke, da kan det unntaksvis skje sånt. Husk at du kun ser noen få minutter av en morgenrutine igjennom snap. Ro deg ned eller la vær å følge. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 18. oktober 2017 #35 Del Skrevet 18. oktober 2017 Digger mammabanden! Dog ikke alle som er like interessante å se, men digger Karoline hvertfall!! Og flere av de "gamle" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 18. oktober 2017 #36 Del Skrevet 18. oktober 2017 Syns mammabanden virker mer ærlig og ufiltrert over hverdagen med familie og jobb osv, mens bloggerfruene (som de het før, heter vel mammabloggerne nå) bare er overdose av filter og alt skal være så flott og fint. (Noen av de er vel mer ufiltrert enn andre da). Må le av/med ho Karoline (mammabanden) tror ikke det fins en kjedelig dag i det huset 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 7. januar 2018 #37 Del Skrevet 7. januar 2018 Dytter opp denne tråden igjen. Lurer på om de skifter faste medlemmer ofte? Synes i grunn det ser ut som både Siv-Randi, Sanne og Maria er dritt lei. Kanskje på tide med nytt blod? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 7. januar 2018 #38 Del Skrevet 7. januar 2018 41 minutter siden, Maydis8 skrev: Dytter opp denne tråden igjen. Lurer på om de skifter faste medlemmer ofte? Synes i grunn det ser ut som både Siv-Randi, Sanne og Maria er dritt lei. Kanskje på tide med nytt blod? Enig! Jeg hopper over de dagene de har😴😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. januar 2018 #39 Del Skrevet 8. januar 2018 2 timer siden, FrøkenTippTopp skrev: Enig! Jeg hopper over de dagene de har😴😴 Samme her, er stort sett bare klaging og ekstremt lite snapper med innhold - kun pjatt og negativitet. Hvorfor ikke bare gi seg hvis de er så lei? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 8. januar 2018 #40 Del Skrevet 8. januar 2018 Liker godt Karoline og ho som jobber i lokal-TV , Veronica heter hun kanskje. Damer med mye energi og humor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg