Mamma31 Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Har søkt på en stilling, der jeg vet jeg vil være kvalifisert, der det sto at søknadsfristen var "snarest". Når vil man da eventuelt høre noe? Sendt inn søknaden for 1,5 uke siden.
Ananas. Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Sier seg vel nesten selv at ingen her kan vite hvordan den enkelte bedrift definerer "snarest", det varierer jo litt hvor travelt de faktisk har det. Jeg ville nok tenkt at de tok kontakt i løpet av 2-3 uker, men det blir bare spekulasjon.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 https://www.google.no/search?q=søknadsfrist+snarest&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwiHrLGsntHUAhUFG5oKHc15CqgQvwUIGCgA&biw=1024&bih=768 Anonymkode: b2dd3...f27
Mamma31 Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/search?q=søknadsfrist+snarest&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwiHrLGsntHUAhUFG5oKHc15CqgQvwUIGCgA&biw=1024&bih=768 Anonymkode: b2dd3...f27 Ts. Har søkt en del, men finner ikke noe informasjon om når man burde ha hørt noe. Dette er et stort og seriøst firma (kjennskap til det av andre), så jeg vet jeg vil høre noe, avslag eller innkalling på intervju, men syntes det har tatt litt tid hvis de ønsket å få søknaden "snarest". Har fått bekreftelse på innsendt søknad + CV.
Mamma31 Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2017 7 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg ville nok tenkt at de tok kontakt i løpet av 2-3 uker, men det blir bare spekulasjon. Ts. Ok, takk for tips, da må jeg bare vente litt til
Gjest ti10 Skrevet 22. juni 2017 #9 Skrevet 22. juni 2017 Hvis det står snarest, trekker de sikkert annonsen når de har ansatt noen. Dvs., det er jo ikke alle som gjør det, men hvis annonsen fremdeles ligger ute, kan det være et tegn på at de ikke har ansatt noen ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå