AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Hva merket du forskjell på fra da du har mensen og da du var gravid? Anonymkode: a4fcc...08b
Tingelling Skrevet 19. juni 2017 #2 Skrevet 19. juni 2017 Min erfaring er at det er det samme.samne med fødselen,det startet med mensensmerter
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Jeg merket det på brystene. Har alltid ømme bryster før mens, men ved graviditeten var de helt annerledes. De ble hovne, nesten sprengte, og sinnsykt ømme/vonde. Ellers merket jeg ikke så stor forskjell. Anonymkode: 61273...027
Imposta Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Jeg kjente det som om jeg skulle få mensen hele tiden i flere dager før ikm, så mye stikkninger i livmoren ellers var det ikke noen kjennbare symptomer før jeg tok test.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Jeg kjenner det på puppene. Før mens blir de litt ømme, men når jeg er gravid, blir de ekstremt ømme og sprengte. De blir som harde baller som gjør det umulig å ligge på magen. Virker også som om de vokser en størrelse over natten. I tillegg blir jeg gjerne litt kvalm og det blir jeg ikke når jeg venter mensen. Anonymkode: 04c53...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå