AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #1 Skrevet 19. juni 2017 Jeg føler jeg er ved et veiskille i livet. Jeg har en bachelor i markedsføring, men føler den er ubrukelig. Eller jeg klarer ikke dra nytte av den... Jeg aaaaner ikke hva jeg vil jobbe med, men jeg søker på mye forskjellig. Jeg ønsker å gjøre noe gøy, noe kreativt, noe så jeg kan styre mine dager selv. Å starte podcast kunne vært gøy og spennede! Har hørt jeg har en bra radiostemme, så hvorfor ikke prøve..? Hvorfor ikke prøve å bli populær..? How..? Anonymkode: 3159e...90f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2017 #3 Skrevet 19. juni 2017 Start en hobby og lag en podcast ut av det. Du må kunne vise noe interessant til de som ser på. Anonymkode: 7edbf...577
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #4 Skrevet 20. juni 2017 10 timer siden, Gjøksuppe skrev: Du kan jo prøve deg på streaming? Hva mener du, streame hva da, hvordan? Anonymkode: 2407f...5ad
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #5 Skrevet 20. juni 2017 Hvor og hvordan lager man en podcast og hvir skal den være tilgjengelig - på ens hjemmeside? Hva slags utstyr behøves? Anonymkode: 2407f...5ad
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2017 #6 Skrevet 20. juni 2017 Lag en blogg eller facebookside hvor du enten legger ut skrevne innlegg eller podcasts - eller kanskje enkle filmsnutter, eller hva med litt av alt? Anonymkode: 8e120...c31
Gjøksuppe Skrevet 20. juni 2017 #7 Skrevet 20. juni 2017 Twitch har nå fått "irl" så om du vil ha avkastning så er vel det en grei plass å starte. Live stream det samme du ville hatt på en podcast, radioshow ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå